تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تامین 21 هزار تخت بیمارستانی در فروردین ماه سال جاری

به گزارش افکارنیوز،

سیدعلی صدرالسادات با بیان اینکه ما توانسته ایم تعهدمان را در خصوص تامین 21 هزار تخت بیمارستانی تحقق ببخشیم گقت: در سال گذشته با توانستیم پروژه های بیمارستانی بسیاری را در قالب طرح تامین 21 هزار تخت بیمارستانی به سرانجام برسانیم به طوری که تا پایان فروردین ماه امسال 20 هزار و 347 تخت بیمارستانی جدید تحویل شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت با اشاره به اینکه تاکنون از تعداد 481 پروژه 416 پروژه تحویل شده است اضافه کرد: در سال 95 تعداد 111 بیمارستان با 7 هزار و 606 تخت تحویل شد که از این تعداد 11 پروژه مربوط به بیمارستان های بالای 200 تخت با مجموع 3 هزار و 968تخت بوده است.

صدرالسادات اضافه کرد: همچنین 65 پروژه با 7 هزار و 48 تخت در حال اجرا است که از این تعداد 11 پروژه با مجموع 2هزار و 693 تخت جزء پروژه های بالای 200 تخت است و تلاش برای به سرانجام رساندن باقی پروژه ها ادامه دارد.

وی در ادامه گفت: نوع خدمات دهی این بیمارستان ها به دو نوع عمومی و تخصصی تقسیم می شوند که بخش تخصصی شامل بیمارستان های کودکان، سوختگی، قلب، روانی، تنفسی، پوست، چشم و گوش و حلق و بینی می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تامین 21 هزار تخت بیمارستانی در فروردین ماه سال جاری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..