تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشدار سازمان ملل درمورد اوضاع کودکان یمن

به گزارش افکارنیوز،

روسیا الیوم روز یکشنبه اعلام کرد، گزارش های سازمان ملل براساس ویدئو گراف حاکی از آمار وحشتناکی است که نشان می دهد یمن با فاجعه انسانی زاید الوصفی مواجه است.

براساس این گزارش ها، سازمان ملل تعهدات مالی به میزان نیمی از نیازهای یمن را دریافت کرده است و تاکنون1.1 میلیارد دلار کمک های بشردوستانه از کل 1.2 میلیار دلاری که سازمان های بین المللی برای مقابله با گرسنگی درخواست کردند به یمن اختصاص یافته است.

این گزارش ها می افزاید درگیری های مداوم در یمن تاکنون منجر به مرگ 1400 کودک و زخمی شدن 2140 کودک دیگر، تخریب 2000 مدرسه و ابتلای 2.2 میلیون کودک به سوء تغذیه شده است.

سازمان ملل در گزارش خود خاطر نشان ساخت علاوه بر این هر10 دقیقه یک کودک به دلیل سوء تغذیه وبیماری کشته می شوند واز هر 10کودک 8 نفر از سوء تغذیه رنج می برد.

عربستان همراه با چند کشور دیگر از ششم فروردین سال 94 اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی ،دریایی و هوایی این کشور به هدف بازگرداندن عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی یمن به قدرت کرد .این تجاوز نظامی تاکنون نتیجه ای جز کشتار بیش از 12هزار یمنی و زخمی شدن ده ها هزار تن دیگر و همچنین آواره شدن میلیون ها یمنی و ویرانی زیرساخت های این کشور نداشته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشدار سازمان ملل درمورد اوضاع کودکان یمن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..