تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاخیر در تحویل پیش‌فروش‌های گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس؛ فروش بیش از حد یا پشتیبانی ضعیف؟

چند دوره‌ای است که سامسونگ ایران با همکاری دیجی‌کالا و مایکروتل پلاس طرح پیش‌فروش پرچمداران سامسونگ را شروع کرده است. اگر به یاد داشته باشید از زمان گلکسی اس ۷ این طرح با استقبال خوبی رو به رو شد و توانست بازار خوبی را برای سامسونگ شکل دهد. این فرایند برای گلکسی اس ۸ هم تکرار شده است اما به نظر می‌رسد امسال کمی جریان تفاوت دارد. در ادامه همراه باشید.

در صفحه مربوط به پیش فروش این دو دستگاه در سایت دیجی‌کالا آمده است:

با در نظر گرفتن قیمت دو دستگاه بد نیست آماری را هم در مورد قیمت گلکسی اس ۸ در بازار بگوییم. در تاریخ ۱۰ اردیبهشت یعنی یک روز پس از قولی که داده شده بود، قیمت دو دستگاه در بازار آزاد حدودا ۴ میلیون و یا ۳ و نیم میلیون قیمت گذاری شده است. مسلما این قیمت حبابی به سرعت شکسته خواهد شد و به قیمت واقعی می‌رسد اما در نظر داشته باشید تا به اینجای کار پیش فروش بسیار عالی خواهد بود چرا که در کنار قیمت بسیار مناسب شما

شارژر بی‌سیم کاور شفاف محافظ صفحه کابل اضافه USB Type C

هم تحویل خواهید گرفت. یک تفاوت دیگر هم وجود دارد که با خرید در بازار عادی هم از گارانتی محروم خواهید شد و هم از گارانتی تعویض صفحه‌نمایش ولی در عوض جز اولین نفرات در بازار خواهید بود که این پرچمدار را در دست دارید. بد قولی مناسب نیست! در تصویر بالا دقت کنید که دیجی‌کالا، این فروشگاه بسیار معتبر با ستاره مشخص کرده است که ارسال از ۹ اردیبهشت شروع خواهد شد تا این که در امروز پیامک‌های زیر ارسال شده است:

از ۹ اردیبهشت گرفته بعد متوجه شدیم با تاخیر در ۱۳ اردیبهشت اما اکنون از ۱۳ اردیبهشت تازه پردازش شروع خواهد شد و در بازه ۱۵ الی ۲۲ اردیبهشت ارسال انجام می‌شود حالا اگر در شهر ‌های دیگر به جز تهران باشید که دو روز هم به ان اضافه کنید و از تاخیر بوجود آمده لذت کامل را ببرید!

موردی که کاملا معلوم است، بد قولی کار بسیار اشتباهی خواهد بود اما امیدواریم این وعده ۹ اردیبهشت برای ترغیب بیشتر کاربرات به خرید نبوده باشد و یا حداقل این که سامسونگ و شرکت‌هایی که برای پیش‌فروش اقدام کردند بتوانند با در نظر گرفتن این میزان تاخیر، مواردی را برای جبران آن در نظر بگیرند. از جهتی دیگر، در سال‌های پیش سامسونگ از میزان در نظر گرفته شده برای پیش‌فروش پا را بیشتر جلو گذاشته که با کمبود مواجه شده و این تاخیر بعید نیست همین دلیل را داشته باشد.

در هر صورت تب و تاب خرید گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس اگر هنوز در شما وجود دارد، امیدواریم با تاخیر پیش آمده سرد نشده باشد و منتظر باشید که پرچمدار خود را تحویل بگیرید. آیا شما هم منتظر هستید؟

لینک کوتاه:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاخیر در تحویل پیش‌فروش‌های گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس؛ فروش بیش از حد یا پشتیبانی ضعیف؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..