تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لباس نظامیِ «ملانیا ترامپ» در کاخ سفید

کد خبر: ۵۲۲۹۳۲

۱۹۲۸  بازدید

ملانیا همسر دونالد ترامپ با یک لباس طرح نظامی در کاخ سفید ظاهر شد.

عصر ایران: ملانیا همسر دونالد ترامپ با یک لباس طرح نظامی در کاخ سفید ظاهر شد.

ملانیا با لباسی متفاوت در استقبال از رئیس جمهور آرژانتین و همسرش در کاخ سفید حضور یافت. لباس ملانیا از سوی خیلی از رسانه‌ها مورد توجه قرار گرفت.

لباس وی نظامی نیست اما با الهام گرفتن از طرح‌های نظامی و از پارچه‌ای از نوع آنچه در دوخت لباس‌های نظامی ارتش آمریکا استفاده می‌شود طراحی شده است.

این لباس توسط مرکز مد و طراحی لباس "آلتوزارا" طراحی شده است.

 لباس نظامیِ «ملانیا ترامپ» در کاخ سفید لباس نظامیِ «ملانیا ترامپ» در کاخ سفید  لباس نظامیِ «ملانیا ترامپ» در کاخ سفید  لباس نظامیِ «ملانیا ترامپ» در کاخ سفید  لباس نظامیِ «ملانیا ترامپ» در کاخ سفید  لباس نظامیِ «ملانیا ترامپ» در کاخ سفید 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لباس نظامیِ «ملانیا ترامپ» در کاخ سفید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..