تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشدار: احتمال وقوع سیل در 8 استان کشور

کد خبر: ۵۲۲۹۲۹

۳۷۰۴  بازدید

سازمان هواشناسی کشور با صدور اخطاریه‌ای از آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیلها و سرریز شدن سدها در مناطقی از هشت استان کشور خبر داد و به دست اندرکاران ذیربط توصیه کرد تا اقدامات لازم برای جلوگیری از خسارات را انجام دهند.

خبرگزاری تسنیم:‌ سازمان هواشناسی کشور با صدور اخطاریه‌ای به تشریح وضعیت آبگرفتگی و سیلابی شدن مسیلها در برخی استانهای کشور پرداخت که متن آن به‌ شرح ذیل است:

پیرو اطلاعیه شماره 13  یکشنبه مورخ 10 اردیبهشت ماه سال 96 به  اطلاع می‌رساند به سبب شدت بارش در روز سه شنبه ، آبگرفتگی معابر عمومی ، سیلابی شدن رودخانه‌ها  و مسیلها و  سر ریز شدن سدها در جنوب آذربایجانهای شرقی و غربی، شمال لرستان، بیشتر مناطق استانهای کردستان، کرمانشاه ، همدان  ، زنجان  و قزوین  وجود دارد.

از این رو توصیه می‌شود به سبب چنین اخطاریه‌ای اقدامات لازم جهت جلوگیری از خسارات احتمالی به عمل آید.

گفتنی است سازمان هواشناسی کشور امروز با صدور اطلاعیه‌ای از موج بارشی و  بارشهای باران در 22 استان کشور خبر داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشدار: احتمال وقوع سیل در 8 استان کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..