تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کلاهی که جان شما را نجات می دهد +تصاویر

قدیمی‌ترین کلاه ایمنی توسط سربازان آشوری در ۹۰۰ سال پیش از میلاد مسیح مورد استفاده قرار می‌گرفت. این کلاه دارای عینک و کلاه برنزی ضخیمی بود تا از سر در مقابل ضربات شمشیر و تیر محافظت کند. هم اکنون نیز سربازان از این‌گونه کلاه‌ها استفاده می‌کنند که بیشتر از مواد سبک وزن پلاستیکی ساخته می‌شود.

در موارد غیر نظامی نیز کلاه ایمنی برای فعالیت‌های تفریحی و ورزشی سوارکاران در مسابقه اسب‌سواری، فوتبال آمریکایی، هاکی روی یخ، کریکت، بیسبال و سنگ‌نوردی و همچنین در فعالیت‌های خطرناک همچون ساخت‌وساز، کار در معدن و پلیس ضد شورش استفاده می‌شود.

استفاده از کلاه ایمنی در برخی صنایع اجباری میباشد. در موتورسواری و دوچرخه‌سواری نیز کلاه‌های مخصوصی مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

حتما تابه حال این جمله را شنیده اید که کلاه ایمنی حافظ جان شما هستند و اما عده ای متاسفانه به دلایل گوناگونی مث اینکه سر آنها عرق می کند ، هوا گرم است، وزن کلاه  سنگین است، جا می گیرد و مانند اینها از گذاشتن این کلاه روی سر خود خود داری می کنند.

اما بدانید که هیچ چیز مهمتر ازحفظ جان شما نیست.

شما با گذاشتن این کلاه روی سر خود از ضربات احتمالی به سر خود خود داری می کنید و مانع آسیب دیدگی مغزتان می شوید.

 

ضربه به کلاه درهنگام بازی یک نوجوان

 

استفاده کردن از کلاه ایمنی در کارگاه ساختمان سازی

   

 نجات یافتن یک دوچرخه سوار بر اثر چپ کردن ماشین روی دوچرخه اش

 

جلوگیری برخورد گلوله به سر سربازان در میدان جنگ

 

نجات جان یک فرد

 

 از آسیب جدی به مغز جلوگیری می کند

 

 مانع شکستگی سر بر اثر سرخوردن روی برف می شود.

 

باعث نجات جان انسان می شود

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کلاهی که جان شما را نجات می دهد +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..