تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موضوع مناظره دوم کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری مسائل سیاسی و فرهنگی خواهد بود/ بررسی شکایت نامزدها در جلسه امروز کمیسیون نظارت

سیداحسان قاضی‌زاده هاشمی نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری گفت: در جلسه امروز شکایات نامزدها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه بنا شد تا در مناظره بعدی مسئله عدم تعادل در دادن وقت به نامزدها جبران شود و چنانچه در بحث محتوایی پس از بررسی‌ها مشخص شود اتهامی به کسی زده شده، احقاق حق صورت پذیرد و در خصوص شکایت مربوط به مسائل حاشیه‌ای مقرر شد تا این موضوع در مناظره بعدی جبران شود.

سخنگوی کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: بناست تا موضوع مناظره دوم کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در روز 15 اردیبهشت‌ماه مسائل سیاست داخلی،‌سیاست خارجی و مسائل فرهنگی باشد و در سومین مناظره در 22 اردیبهشت‌ماه مسائل اقتصادی مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/39TSP9



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موضوع مناظره دوم کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری مسائل سیاسی و فرهنگی خواهد بود/ بررسی شکایت نامزدها در جلسه امروز کمیسیون نظارت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..