تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نجومی‌بگیران در دولت کنونی روز به روز متمکن‌تر شده‌اند/فرهنگیان انتظار رفع مشکلات دانشگاه فرهنگیان را دارند

به گزارش حوزه انتخابات خبرگزاری فارس،به مناسبت اختتامیه همایش بزرگ مطالبات فرهنگیان از رئیس‌جمهور انقلابی دولت دوازدهم بیانیه ای صادر شد.

در ابتدای این بیانیه آمده است: جامعه فرهنگیان کشور دردمندانه ابراز می‌دارند که ترویج فریب، نیرنگ، دروغ، فساد و چپاول ثروت‌های مردم و اشرافی‌گری در جامعه، پیش از هر چیز دیگری تربیت فرزندان این مرز و بوم را تهدید می‌کند لذا در راستای ایفای رسالت تربیتی خویش از رئیس‌جمهوری انقلابی، راستگو، پایبند به وعده فسادستیز و ساده زیست حمایت خواهند کرد.

این بیانیه تاکید کرده است: جامعه فرهنگیان کشور طعم فقر و تنگدستی را در این دوره بیش از هر زمان دیگری لمس کرده‌اند. لذا به نجومی‌بگیران که روز به روز متمکن‌تر شده‌اند و موجبات فقیر شدن بیش از پیش فقرا و مستضعفین را فراهم ساخته‌اند و حامیان نجومی بگیران نه خواهند گفت و با انتخاب رئیس‌جمهوری انقلابی خط بطلان بر تفکر سرمایه‌داری خواهند کشید.

این بیانیه افزوده است: فرهنگیان فرهیخته اجازه نخواهند داد سند 2030 که منشور نظام تربیتی غرب است بر نظام تربیتی اسلام سایه افکند و جایگزین سند تحول بنیادین شود و در مدارس ما اجرایی شود.

در ادامه این بیانیه با تاکید بر اینکه اجرای کامل سند تحول بنیادین که مفاد آن منجر به تحول در برنامه‌های آموزش، پرورش، معیشتی و منزلت معلمان و موجب پایان دادن به رکود علمی، پژوهشی، فرهنگی و اجرایی آموزش و پرورش خواهد بود را از رئیس‌جمهور انقلابی آینده انتظار داریم، تصریح شده است: از رئیس‌جمهور انقلابی آینده می‌خواهیم وزیری توانمند، خوش‌سابقه، فعال، پویا و کارآمد از جنس معلمان و آشنا به مسائل و مشکلات فرهنگیان برگزینند و به سیاست غلط واردات نیرو از سایر وزارتخانه‌ها و تحقیر معلمان خاتمه دهد تا کم‌کاری‌ها وخسارت‌های چند سال اخیر جبران گردد.

در این بیانیه آمده است: از رئیس‌جمهور انقلابی آینده خواستاریم برای پیشرفت همه جانبه و متوازن کشور آموزش و پرورش را مورد توجه جدی قرار دهد و با بهره‌گیری از نظرات اندیشمندان و صاحب‌نظران این دستگاه عظیم را از مؤلفه‌های اصلی امنیت پایدار کشور‌، پیشرفت متوازن، تنظیم‌کننده روابط بین‌الملل و تقویت ‌کننده وحدت ملی بداند.

این بیانیه می‌افزاید: از رئیس‌جمهور انقلابی آینده می‌خواهیم به آموزش و پرورش به عنوان نهادی که می‌تواند در گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی نقش اساسی ایفا نماید بنگرد و آموزش و پرورش را به عنوان دستگاهی مولد بداند و نسبت به تامین دیدگاه رهبر معظم انقلاب در اولویت بخشیدن به بودجه و اعتبارات لازم این دستگاه اهتمام ورزد.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: از رئیس‌جمهوری انقلابی آینده می‌خواهیم دست چپاولگران را از صندوق ذخیره فرهنگیان کوتاه و متخلفان را به مراجع قضایی معرفی نماید و از قوه قضائیه خواستار اشد مجازات برای آنان می‌باشیم.

این بیانیه تاکید کرده است: از رئیس‌جمهور انقلابی می‌خواهیم با برنامه‌ریزی و اقدام قاطع نسبت به رفع تبعیض در پرداخت حقوق و سایر مزایای فرهنگیان در قیاس با سایر کارمندان ریاست جمهوری، اساتید دانشگاه و دیگر دستگاه‌ها اقدام نماید.

در بند دیگری از این بیانیه آمده است: از رئیس‌جمهور انقلابی آینده انتظار داریم بیش از این مشکلات معیشتی فرهنگیان بازنشسته را تحمل نکنند و نسبت به رفع تبعیض و بی‌عدالتی‌ها از جمله برقراری بیمه‌طلایی بازنشستگان اقدام نماید.

این بیانیه با بیان اینکه از رئیس‌جمهور انقلابی می‌خواهیم برای بهره‌مندی هر چه بیشتر معلمان از سرمایه‌ عظیم صندوق ذخیره فرهنگیان و بانک سرمایه از جمله اشتغال فرزندانشان برنامه‌ریزی و اقدام کند، تصریح کرده است: فرهنگیان انتظار دارند مشکلات ریاست دانشگاه فرهنگیان مرتفع و اساسنامه دانشگاه فرهنگیان اجرایی شود و نسبت به ارتقاء سطح علمی معلمان اقدام گردد.

در پایان این بیانیه آمده است: ما فرهنگیان از همکاران فرهیخته فرهنگی، دانش‌آموزان عزیز رای اولی و آحاد ملت شریف ایران جهت حضور گسترده در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و رای دادن به نامزد نهایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی که نسبت به حل مسائل و مشکلات جامعه فرهنگیان اقدام قاطع به عمل خواهد آورد دعوت می‌نماییم.

انتهای پیام/

http://fna.ir/8PXJAT



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نجومی‌بگیران در دولت کنونی روز به روز متمکن‌تر شده‌اند/فرهنگیان انتظار رفع مشکلات دانشگاه فرهنگیان را دارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..