تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک اتفاق هیجان انگیز

شرکت آونگ به مناسبت مبعث رسول اکرم (ص) و همچنین  شانزدهمین سالگرد تاسیس شرکت ای‌دیتا، تصمیم دارد تا به قید قرعه به طرفداران محصولات ای‌دیتا جوایز ارزنده‌ای را اهدا کند.

ای‌دیتا که یکی از بزرگترین تولیدکننده‌های حافظه‌های ذخیره‌سازی در دنیا است، در ماه می سال 2001 در تایوان و تنها با ۲۰ کارمند به وسیله سیمون چن تاسیس شد. هدفی که این شرکت داشت قرار گرفتن به عنوان بزرگترین تولید کننده‌ی محصولات ذخیره‌سازی در سراسر جهان بود و توانست در طی چند سال پس از آغاز به کار، مقام دوم در تولید حافظه‌های رم در دنیا را بدست آورد و از اولین تولید کنندگان رم DDR4‌ در چهان باشد! هم اکنون ای‌دیتا با طیف وسیعی از هارد‌دیسک‌های اکسترنال، اس‌اس‌دی‌های حرفه‌ای و انواع فلش مموری جزو صاحب نام‌ها در این صنعت است.

آونگ

شرکت آونگ، نماینده‌ی انحصاری محصولات ای‌دیتا در ایران، برای هرچه بهتر شدن خدمات ارائه شده در صدد است تا در قالب یک نظرسنجی سراسری، اطلاعات جامع‌تری را از کاربران راجع‌به محصولات ای‌دیتا بدست آورد. آونگ در انجام این کار به کمک شما نیاز دارد و البته که این همکاری شما نیز بی‌پاسخ نخواهد ماند. با شرکت در نظرسنجی شانس برنده شدن در جوایز #اتفاق_هیجان‌انگیز  را دارید. آونگ جوایز هیجان‌انگیزی را برای شرکت‌کنندگان این نظرسنجی در نظر دارد که به قیدقرعه تقدیم شما خواهد شد.

همین حالا شروع کنید. به فرم نظرسنجی در سایت آونگ مراجعه کنید و پس از ثبت‌نام، به سوالات مطرح شده پاسخ دهید. به همین سادگی 

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک اتفاق هیجان انگیز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..