تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




این وسائل را هیچگاه در ماکروویو قرار ندهید +فیلم

این وسائل را هیگاه در ماکروویو قرار ندهید+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هرچند ماکروویو وسیله ای کارآمد در زندگی امروزه بسیاری از خانواده ها محسوب می شود اما به دلیل امواجی که به واسطه آن به مواد حرارات داده می شود برخی نیز مخالفت شدید با آن داشته و استفاده از آن را به دلیل تهدید سلامتی نهی می کنند.

به دلیل قدرت و خاصیت امواجی که ماکروویو دارد ظروف و وسائل خاصی باید در آن قرار گیرد و از گذاشتن برخی از وسائل در این دستگاه باید دوری کنید زیرا احتمال خطر بسیار بالاست.

در ویدئو زیر برخی از وسائل و خوراکی ها را ببینید که پس از قرارگرفتن در ماکروویو چه اتفاقی برای آنها می افتد، البته پیشنهاد می شود از انجام چنین کاری در منزل خودداری کنید.

گفتنی است؛ بسیاری از کارشناسان حوزه امواج الکترومغناطیس بر اساس تحقیقات انجام شده معتقدند این امواج برای سلامتی مضر بود و در طولانی مدت سلامتی را تهدید می کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «این وسائل را هیچگاه در ماکروویو قرار ندهید +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..