تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نقشه جدید آمریکایی‌ها برای ضربه‌ زدن به ایران

کد خبر: ۵۲۲۸۴۴

۱۶۵۱  بازدید

آمریکایی ها پس از کنار رفتن «باراک اوباما» و روی کار آمدن «دونالد ترامپ»، روش مواجه خودشان را با جمهوری اسلامی ایران عوض کرده اند و علاوه بر حفظ شاکله و ساختار تحریم ها، در نظر دارند از طریق ایجاد یک پایگاه ضد ایرانی در منطقه به جمهوری اسلامی و منافع آن ضربه بزنند.

تابناک نوشت: آمریکایی ها پس از کنار رفتن «باراک اوباما» و روی کار آمدن «دونالد ترامپ»، روش مواجه خودشان را با جمهوری اسلامی ایران عوض کرده اند و علاوه بر حفظ شاکله و ساختار تحریم ها، در نظر دارند از طریق ایجاد یک پایگاه ضد ایرانی در منطقه به جمهوری اسلامی و منافع آن ضربه بزنند.

 شنیده شده که اردن به پایگاه مشترک سعودی ها، ترک ها، منافقین و دموکرات ها علیه جمهوری اسلامی ایران، عراق و سوریه تبدیل شده و البته این مسأله به شدت توسط آمریکایی ها در جهت ضربه زدن به ایران مورد حمایت قرار گرفته است.

همچنین آمریکایی ها که ایران را مانع اصلی منافع غیر مشروع خود در منطقه می بینند، برای ایجاد تنش بین جمهوری اسلامی ایران و همسایگانش، نهایت تلاش خود را به کار بسته اند و در این مسیر، عربستان سعودی و ترکیه را به عنوان اهداف اصلی خود در این زمینه تعریف کرده اند.

بنابراین، در دیدار اخیری که وزیر جدید امور خارجه آمریکا یعنی «رکس تیلرسون» با «رجب طیب اردوغان» نخست وزیر ترکیه داشته است، برنامه ریزی های آمریکایی ها برای ضربه زدن به ایران تشریح و بر فراهم کردن زمینه بیشتر برای فعالیت منافقین در این کشور (ترکیه) تأکید شده است. البته قرار است این فعالیت منافقین کاملا مخفیانه و با پوشش های دیگری انجام بشود.

منافقین که دست آنها به خون بسیاری از هموطنانشان آلوده است، پس از رانده شدن از عراق با حمایت آمریکایی ها در کشور آلبانی استقرار داده شدند و امروز آلبانی و دانمارک به دو مقر اصلی ضد انقلاب تبدیل شده است. عزم دولت ترامپ نیز بر حمایت از این افراد گذاشته شده و سران آنان نیز با خیانت دیگری به ملتشان مقرر کرده اند که فعالیت این گروهک تروریستی علیه جمهوری اسلامی ایران با حمایت آمریکایی ها ادامه پیدا کند.

نامه نگاری به ترامپ و دادن اطلاعات غلط درباره اقدام احتمالی ایران برای انجام اقدامات نظامی در زمینه هسته ای که اخیرا توسط گروهک تروریسی منافقین در آمریکا صورت گرفت، بخشی از برنامه های جدید این سازمان تروریسی منحوس علیه جمهوری اسلامی ایران است.

از قرار معلوم، مقرر شده که منافقین در پوشش گروهک های تروریسی نیز اقدامات و عملیات هایی در نقاط مختلف کشور برای ترور و خرابکاری انجام بدهند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نقشه جدید آمریکایی‌ها برای ضربه‌ زدن به ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..