تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




منصوریان و طعم شیرین نسل سازی

به گزارش افکارنیوز،

بزرگترین دستاورد منصوریان در استقلال نسل جوانی است که در دوران حضور سرمربی استقلال به این تیم اضافه شدند. استفاده از بازیکنان جوان و میدان دادن به ستاره هایی که در فصول گذشته فرصت  زیادی برای حضور در ترکیب استقلال نداشتند در نهایت بیش از هر فردی به نفع خود منصوریان تمام شد تا در پایان سال این موضوع را به عنوان دستاوردی بزرگ در کارنامه لیگ شانزدهم خود قرار دهد.

حالا با رسیدن به روزهای پایانی فصل، منصوریان که طعم شیرین جوانگرایی زیر دندان او مزه کرده، برای ادامه تغییر نسل و اضافه کردن بازیکنان جوان به ترکیب استقلال از هفته ها پیش برنامه ریزی خود را آغاز کرده و روزهای زیادی است که بازیکنان تیم های پایه استقلال در تمرین بزرگسالان حضور پیدا می کنند.

سرمربی استقلال در لیگ شانزدهم از جوانانی مانند فرشید اسماعیلی، مجتی حق دوست، بهنام برازی، میلاد زکی پور و غیره استفاده کرد که بیشتر آنها محصول دیگر تیم ها بودند و سرمربی استقلال با اعتماد کردن به آنها توانست نتایج خوبی کسب کند. منصوریان اما در جوانگرایی که برای لیگ هفدهم آغاز کرده، روش جدیدی را اتخاذ کرده است.

منصوریان که پس از پایان دوران حرفه ای کار در آکادمی استقلال را آغاز کرده بود، در این هفته ها به بازیکنان گلچین شده در تیم های پایه استقلال اعتماد کرده و می خواهد نسل جدید بازیکنان جوان استقلال را از آکادمی این باشگاه به هواداران معرفی کند. جوانانی که این روزها در تمرین استقلال توجه کامل منصوریان را در کنار بازیکنان اصلی دارند و البته سرمربی استقلال بیشتر از سایر بازیکنان تیم های اصلی تلاش می کند الفبای فوتبال و حرفه ای شدن را به آنها با پیگیری عملکرد در تمرین و البته مسابقات تیم های پایه، بیاموزد.

نسل جدید بنزین سبز منصوریان از پالایشگاهی به نام آکادمی استقلال استخراج خواهد شد و منصوریان برای لیگ هفدهم به دنبال نسل سازی برای استقلال با تکیه بر بازیکنانی است که در تیم های پایه استقلال مدارج ترقی را طی کردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «منصوریان و طعم شیرین نسل سازی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..