تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تبریک وزیر ارتباطات به سردار سلیمانی

تبریک وزیر ارتباطات به سردار سلیمانیبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود تصویری از حاج قاسم سلیمانی را به مناسبت روز میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار منتشر و به وی تبریک گفت.

گفتنی است؛ محمود واعظی، در اول خرداد ۱۳۳۱ در یک خانواده مذهبی در خیابان خراسان، جنوب تهران متولد شد. دوران ابتدایی خود را در دبستان اسلامی صادقیه سپری و در سال ۱۳۴۹۹ دوره دبیرستان را با اخذ دیپلم ریاضی در مدارس میرداماد و مروی پشت سرگذاشت.

محمود واعظی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"روز میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار را به همه عاشقان آن حضرت بویژه دوستان سرافرازی که مایه افتخار و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند تبریک می گویم."

تبریک وزیر ارتباطات به سردار سلیمانی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تبریک وزیر ارتباطات به سردار سلیمانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..