تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با کثیف‌ترین مُد سال آشنا شوید +تصاویر

با کثیف‌ترین مُد سال آشنا شویدبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،بعضی انسانها همواره علاقه مندند که با پوشیدن لباس های متفاوت و زدن یک تیپ منحصر به فرد در هر جمعی مرکز توجه باشند، اما جلب توجه به چه قیمتی و متفاوت بودن تا کجا؟تا جایی که دستمایه تمسخر دیگران شوند؟

صنعت جهانی مد روز به روز در حال گسترش، ایجاد تنوع است که از نگرشهای اجتماعی، فرهنگ‌ها و جوامع مختلف الگو می گیرد اما اگر این الگو برداری با یک تقلید کورکورانه ،نتیجه این طرح چیزی خواهد بود که به هیچ عنوان یک انسان فرهیخته و با کمالات حاضر نخواهد شد از آن استفاده کند.اگر قرار است برای طرح یک لباس یا شلوار از جامعه ای الگو برداشت، می توان به سراغ قشر فرهیخته، اهل مطالعه، علم و قلم آنها رفت که شما را از مدگرایی افراطی و نازیبا دور خواهد کرد.

آخرین مُدی که در این صنعت سر و صدای زیادی به پا کرده و البته بیشترموجب برانگیختن حس تمسخر شده تا حس تحسین، شلوارهایی است که قستمهایی از آن گِلی به نظر می رسند که طبق گزارشات واشنگتن پست هر کدام از آنها بیش از 400 دلار قیمت دارند.در ادامه نمونه هایی از این طرح عجیب را خواهید دید.

با کثیف‌ترین مُد سال آشنا شوید با کثیف‌ترین مُد سال آشنا شوید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با کثیف‌ترین مُد سال آشنا شوید +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..