تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آقای رییسی ورود بانوان به ورزشگاه آزاد شد؟

کد خبر: ۵۲۲۷۸۴

۱۲۷  بازدید

پشت سر آقای رییسی در یکی از قدیمی ترین ورزشگاه های تهران پر است از خانم هایی که برای یکی از معدود دفعات در زندگی شان فرصت یافتند به یک ورزشگاه بروند.

روزنامه تماشاگران امروز: فارغ از اینکه کار خبرگزاری فارس در پوشش زنده سخنرانی حجت الاسلام رییسی، یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در ورزشگاه شهدای هفتم تیر، قانونی است یا نه، نمای مدیوم شاتی که دوربین این خبرگزاری برای پخش مراسم استفاده کرده بود را باید به فال نیک گرفت. پشت سر آقای رییسی در یکی از قدیمی ترین ورزشگاه های تهران پر است از خانم هایی که برای یکی از معدود دفعات در زندگی شان فرصت یافتند به یک ورزشگاه بروند. ورزشگاهی که همزمان با حضور آنها، پر است از آقایان. خواسته ای که مدت هاست خیلی از خانم ها دارند؛ اینکه بتوانند یک مسابقه را از نزدیک ببینند.


از این میتینگ های انتخاباتی البته پیش تر زیاد برگزار شده است. قبل از ایشان امثال محمد خاتمی، احمدی نژاد و حسن روحانی چنین همایش هایی برگزار کرده بودند اما هیچ یک از اینها منتقد و مخالف حضور بانوان در ورزشگاه نبوده اند. آقای رییسی اما یکی از افراد طیف است که محیط ورزشگاه را برای حضور بانوان به دلایل شرعی مناسب نمی دانند. در همین میتینگ انتخاباتی اما هم صدای سوت می آمد، هم صدای کف و هم تشویق. پرچم ها به گردش درآمده بود. فضا هم اصلا بی شباهت به مثلا بازی های ملی تیم والیبال ایران نبود که مدت هاست بانوان ایرانی حسرت تماشایش به صورت آزاد را دارند.

آقای رییسی ورود بانوان به ورزشگاه آزاد شد؟ 


چه خوب است حالا که اصولگرایان دارند در فضای انتخابات این کنار هم نشینی بانوان و آقایان را در فضای پرشور و نشاط انتخاباتی تجربه می کنند، گام هایی بلند بردارند به سوی حل مشکلی که مدت هاست به یک رویا برای بخش زیادی از بانوان ایران بدل شده است.


از یاد نبریم در همین سخنرانی، آقای رییسی نکته مهم دیگری هم درباره ساحل گفتند؛ اینکه خیلی از کشورهای اروپایی که ساحل هایشان کمتر از 3000 کیلومتر ساحل ایران است، بیش از 50 درصد درآمدهایشان را از همین سواحل در می آورند، در حالی که سهم ایران تنها دو درصد است. بی شک جناب رییسی در زمان گفتن این جمله مطمئن بودند که بخش عمده ای از درآمدهای ساحلی، از راه جذب توریسم است. توریسمی که اقلا نوع ساحلی اش خواسته هایی دارد که انجامش برای هیچ دولتی، به خصوص دولت های اصلاح طلب و اعتدال گرا، مقدور نیست. شاید ایشان برنامه ای نو، هم برای آوردن بانوان به ورزشگاه ها و هم جذب توریستم داشته باشند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آقای رییسی ورود بانوان به ورزشگاه آزاد شد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..