تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رشد اقتصادی کشور ۸ درصد است

محمد حسین مقیمی ظهر یکشنبه در همایش شوراهای اسلامی شهر و روستای استان سمنان در سالن هلال احمر مرکز استان، ضمن دفاع از کارنامه دولت یازدهم، بیان داشت: منتقدانی که به سیاست های دولت انتقاد می کنند بهتر است بروند و از دولت دهم بخواهند که چرا رشد اقتصادی را منفی ۶.۸ درصد تحویل داد نه دولت یازدهم که آن را به هشت درصد مثبت تغییر داده است.

وی افزود: طبق سند چشم انداز ۲۰ ساله، کشور می بایست سالی هشت درصد رشد داشته باشد ولی در سنوات گذشته نه تنها این امر محقق نمی شد بلکه آرزوی مثبت شدن تراز اقتصادی را داشتیم حتی در حد یک درصد اما امروز دولت یازدهم طبق قراری که با مردم گذاشته توانسته به رشد هشت درصدی دست یابد.

قائم مقام وزیر کشور گفت: برای اداره کشور سند چشم انداز توسعه ۲۰ ساله کشور از سال ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۴ تعریف شده و همه فعالیت ها باید منطبق با سند چشم انداز باشد لذا باید گفت خوشبختانه کشور بر طبق این سند حرکت می کند.

مقیمی افزود: معیار برای عملکرد یک دولت باید سند چشم انداز باشد امروز همه مشاهده می کنند که هرکسی رشد مثبت را به همراه آورده محترم است و هرکسی باعث رشد منفی شده باید پاسخگو باشد خوشبختانه این دولت توانسته با رشد هشت درصدی زمینه رونق تولید و ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری را فراهم کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، بیان داشت: طبق قانون اساسی اداره امور کشور در تمامی سطوح اجرایی و تصمیم گیری، توسط مردم و نمایندگان مردم و به اتکا آرای عمومی است و بر اساس اصل ۱۰۰ قانون اساسی، برای اداره امور روستا و شهر و برای پیشبرد برنامه های اقتصادی و سیاسی فرهنگی و اجتماعی و رفع تبعیض، ایجاد عدالت اجتماعی، سرعت بخشیدن به توسعه کشور و پیشرفت منطقه خودمان، می بایست شوراها به میدان بیایند لیکن از مردم می خواهیم تا برای رشد و آبادانی ایران اسلامی به افرادی اصلح در این شوراها رای دهند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رشد اقتصادی کشور ۸ درصد است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..