تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انجام ورزش و مصرف ویتامین D احتمال سکته قلبی را کاهش می دهد

امروزه بیماری های قلبی در تمام نقاط جهان به سرعت در حال افزایش هستند از این رو پیشگیری از آن ها امری حیاتی است. تحقیقات نشان می دهد، انجام ورزش و مصرف ویتامین D همراه با هم باعث افزایش سلامت قلب افراد می‌شود و احتمال سکته قلبی را کاهش می‌دهد.

انجام ورزش و مصرف ویتامین D هر دو می‌تواند به افزایش سلامت قلب کمک کند. محققان دانشگاه جان هاپکینز نشان دادند که مصرف ویتامین D و انجام ورزش هر دو با هم می‌تواند به سلامت قلب افراد کمک کند.

معمولا افراد فعالیت فیزیکی کمی دارند و ویتامین D بدن افراد زیادی نیز کم است. محققان معتقدند که مردم باید به انجام ورزش و دریافت ویتامین D تشویق شوند. افرادی که بیماری‌های مربوط به استخوان دارند و احساس افسردگی فصلی می‌کنند یا چاقی مفرط دارند باید میزان ویتامین D بدن خود را اندازه‌گیری کنند.

در صورتی که میزان ویتامین D بدن از طریق تغذیه و آفتاب تامین شود نیازی به دریافت مکمل های ویتامین D نیست.

میزان ورزش مورد نیاز برای هر فرد 150 ‌دقیقه در هفته‌ است که باید این مساله رعایت شود تا سلامت قلبی به وجود بیاید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انجام ورزش و مصرف ویتامین D احتمال سکته قلبی را کاهش می دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..