تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معلم رودباری با لباس مرزبانی به مدرسه رفت

کد خبر: ۵۲۲۷۳۲

۵۹۳  بازدید

شهمراد رضایی معلم مدرسه ای در شهرستان رودبار جنوب از توابع استان کرمان به یاد شهدای مرزبان با لباس مرزبانی در کلاس درس حضور یافت.

خبرگزاری ایرنا: شهمراد رضایی معلم مدرسه ای در شهرستان رودبار جنوب از توابع استان کرمان به یاد شهدای مرزبان با لباس مرزبانی در کلاس درس حضور یافت.

رضایی معلم مقطع ابتدایی مدرسه هدف رودبار جنوب گفت: پوشیدن لباس مرزبانی و تدریس با این لباس، سئوالات زیادی را در ذهن دانش آموزان ایجاد می کند و در این صورت است که پاسخ به سئوالات آنها هم می تواند تاثیرگذارتر و مفهومی تر باشد.

معلم رودباری با لباس مرزبانی به مدرسه رفت 

وی اظهار کرد: سعی داشتم به دانش آموزان بفهمانم که آسایش آنها در سایه رشادت ها و ایثارگری های مرزبانان ایجاد می شود و این نیروهای خدوم و جان نثار هستند که موجب می شوند ما در کمال آسایش درس بخوانیم و این در حالی است که در بسیاری از کشورهای همسایه به علت ناامنی، برگشت دانش آموزان از مدارس امکانپذیر نیست.

رضایی زنده نگهداشتن فرهنگ ایثار و شهادت را یکی از دغدغه های خود ذکر کرد و افزود: این اقدام فرهنگی می تواند افکار دانش آموزان را مقابل هجمه های دشمنان بیمه کرده و آنان را از بسیاری آسیب های اجتماعی نجات دهد.

11 تن از ماموران مرزبانی نیروی انتظامی متشکل از سه نیروی کادر و هشت سرباز وظیفه حدود ساعت 20 چهارشنبه شب (ششم اردیبهشت ماه) در منطقه مرزی چاهندو میرجاوه هنگام تعویض پست مورد حمله و کمین تروریست ها قرار گرفتند.

سه درجه دار و 6 سرباز وظیفه مرزبانی بر اثر تیراندازی به شهادت رسیدند و ساعتی پس از این اقدام، گروهک تروریستی جیش الظلم با صدور بیانیه ای مسئولیت این حادثه را برعهده گرفت.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معلم رودباری با لباس مرزبانی به مدرسه رفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..