تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهترین محل قرارگیری مودم در خانه کجاست؟+ فیلم

شرکت های ارائه دهنده اینترنت نیز هریک با قابلیت های ویژه تلاش دارند تا شرایط مطلوب تری را به مشتریان خود ارائه هند، در این میان استفاده از اینترنت پرسرعت خانگی یا همان ADSL رواج بیشتری دارد زیرا افراد به راحتی در خانه و با سرعت مناسب به فضای اینترنت و درگاه های مختلف دسترسی دارند.

اما برای اینکه از قدرت امواج وای فای در منزل بهره بیشتری ببرید و برای دسترسی به اینترنت و شبکه های اجتماعی و یا هر فعالیت دیگری در بستر وب سرعت بالاتری داشته باشید باید مودم را در مکانی مناسب قرار داد تا روند انتقال امواج به درستی صورت بیگیرد.

اینکه بهترین محل قرارگیری مودم در خانه کجاست تا از امواج ساطع شده بیشترین سرعت را دریافت کنیم محل سوال بسیاری از دارندگان دستگاه های ADSL است، ویدئوی زیر به شما نشان می دهد که مودم را در کدام قسمت خانه قرار دهید تا سرعت بالاتری را تجربه کنید.

انتهای پیام/





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهترین محل قرارگیری مودم در خانه کجاست؟+ فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..