تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباکلام: از جریان اصلاحات واعتدال حمایت می کنم

کد خبر: ۵۲۲۶۴۴

۶  بازدید

صادق زیباکلام امروز در دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت:جریان اصلاحات، اعتدال و آقای روحانی به شدت حمایت می‌کنم.

خبرگزاری ایسنا: صادق زیباکلام امروز در دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت:جریان اصلاحات، اعتدال و آقای روحانی به شدت حمایت می‌کنم.
 
صادق زیباکلام در دانشگاه سیستان و بلوچستان با تسلیت شهادت چند تن از مرزبانان کشور، گفت: من از جریان اصلاحات ، اعتدال و آقای روحانی به شدت حمایت می کنم و عقیده دارم باید همه به این شخصیت رای دهند.
 
وی در ادامه تصریح کرد:  همه باید از این حق برخوردار باشند که در انتخابات شرکت کنند و مردم در نهایت باید تصمیم گیر باشند.
 
این استاد دانشگاه در ادامه به کارنامه سه ساله  دولت روحانی اشاره کرد و یادآورشد: باید به این دلایل به این فرد رای داده بشود ؛اولا به دلیل سیاست خارجی قوی که داشتند و به خاطر ایجاد برجام که توانست در 21ماه با کشور های ابر قدرت جهان مذاکره کند و در این زمینه توانست از مصیبت هسته ای جلوگیری کند چون متاسفانه اصولگرایان در دوره چرخه هسته ای را متوقف کردند که آقای روحانی توانست صنعت هسته ای را عادی سازی کند.
 
وی تصریح کرد : رابطه ما با عربستان خراب است که باید آقای روحانی در دور دوم ریاست جمهوری خود رابطه ایران وعربستان و دیگر کشور ها را عادی سازی کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباکلام: از جریان اصلاحات واعتدال حمایت می کنم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..