تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گلخانه جالب ناسا در مریخ! + عکس

گلخانه جالب ناسا در مریخ! + عکسبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ طولانی بودن سفر به فضا برای انجام تحقیقات موجب می شود تا گروه های تحقیقاتی و تیم پشتیبان آنها برای تامین خوراک و دیگر مایحتاج گروه فضانوردان تمهدیدات ویژه را بیاندیشند، تامین غذا یکی از مهمترین این مایحتاج است که برای آن برنامه های جالبی وجود دارد.

ناسا در تدارک ساخت گلخانه ای خاص با ویژگی های منپحصر به فرد است تا فضانوردان برای تامین غذای خود در مریخ دچار مشکل نشوند.

در این گلخانه برای آبیاری گیاهان از آب اکسیژنه با مواد مغذای مناسب و مورد نیاز بدن استفاده خواهد شد و نور گلخانه برای رشد گیاهان نیز به واسطه لامپ های LED تامین می شود و پسماندهای آن مجدد به چرخه طراحی شده برای تولید بازمی گردد.

در دستگاه طراحی شده برای پرورش انواع گیاهان مورد تغذیه دی اکسیدکربن حاصل از تنفس فضانوردان به داخل گلخانه فرستاده می شود و اکسیژن تولید شده توسط گیاهان برای تنفس به اتاق فضانوردان هدایت خواهد شد.

ناسا تامین برخی از موادغذایی مورد نیاز فضانوردان را در سفرهای طولانی هدف اصلی طراحی این گلخانه عنوان کرده و دانشمندان در حال حاضر به توسعه مدل های کامپیوتری و کنترل محیط گلخانه و انجام تست های مختلف مشغول هستند.

گلخانه جالب ناسا در مریخ! + عکس  گلخانه جالب ناسا در مریخ! + عکس  گلخانه جالب ناسا در مریخ! + عکس 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گلخانه جالب ناسا در مریخ! + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..