تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلمی که با دیدن آن دیگر لب به نوشابه نمی‌زنید

فیلمی که با دیدن آن دیگر لب به نوشابه نمی‌زنیدبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نوشابه این نوشیدنی پرمصرف در دنیا یکی از علت‌های اصلی بروز بیماری‌های قندی است، سرانه مصرف نوشابه در جهان برای هر فرد، حدود ۱۰ لیتر و در ایران،‌ نزدیک به ۳۰ تا ۴۰ لیتر است.

در این فیلم سه مدل مختلف از نوشابه‌های معروف مورد آزمایش قرارگرفته‌اند (نوشابه‌هایی که مردم علاقه بیشتری به خرید آنها دارند).

برای جداسازی شکر از آب نوشابه را حرارت داده‌شده، پس از مدتی کوتاه می‌توان مشاهده کرد چه میزان شکر با خوردن هر لیوان نوشابه وارد بدن خود می‌کنید.

شکر موجود در نوشابه در این روش می‌سوزد و به صورت کاراملی در می‌آید، رنگ اش مشکی می‌شود و به ظرف می‌چسبد مشابه قیر، به نحوی که جدا کردن آن بسیار دشوار است.

نوشابه یکی از اصلی ترین علت های چاقی، حالا اگر می خواهید قیر نخورید پیشنهاد می کنیم از جایگزین های سالم آن مشابه عرقیات سنتی، عصاره های گیاهی و یا دوغ خانگی استفاده کنید.

لینک دانلود

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلمی که با دیدن آن دیگر لب به نوشابه نمی‌زنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..