تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمایل اروپاییان به سرمایه‌گذاری در حوزه‌های نفت و گاز ایران

رئیس فروم بین‌المللی بانکداران فرانکفورت با بیان اینکه جذب سرمایه‌گذاری خارجی در ایران لازم است، گفت: بسیاری از سرمایه‌گذاران اروپایی خواهان سرمایه‌گذاری درحوزه های نفت، گاز و زیرساخت ها در ایران هستند.

به گزارش شمانیوز:نادر مالکی امروز در دومین روز از چهارمین همایش تجاری و بانکی ایران- اروپا با اشاره به سابقه تشکیل گروه مالکی بر ضرورت توسعه روابط تجاری میان ایران و کشورهای اروپایی تاکید کرد و گفت: راه اندازی شعبات بانکهای ایرانی در اروپا کار مهمی است که پس از تحریم ها در دستور کار قرار گرفته است.
رئیس فروم بین المللی بانکداران فرانکفورت و مدیرعامل شرکت گروه مالکی با بیان اینکه در سالهای گذشته به علت تحریم ها، مشکلات بسیاری در شبکه بانکی ایران ایجاد شد، افزود: در حال حاضر بانکهای ما در اروپا فعال بوده اما در آمریکا فعالیت دلاری نداریم که این نیز باید گسترش یابد.
مالکی با تاکید بر اینکه در مسیر خوبی حرکت می کنیم، تصریح کرد: گشایش های بسیاری در مسیر توسعه روابط تجاری ایران و اروپا به ثمر خواهد نشست.
وی با اشاره به موقعیت بانکهای ایرانی در بین کشورهای منطقه و دنیا گفت: رعایت استانداردهای جهانی از سوی بانکهای ایرانی می تواند به توسعه روابط اقتصادی میان کشورها کمک کند.
مالکی با بیان اینکه معوقات و جرایم بانکی فقط مخصوص ایران نیست، افزود: جرایم سایبری در حوزه مالی و بانکی در تمامی کشورها دیده می شود؛ اما باید با تبادل دیدگاهها، راهکاری برای جلوگیری از بروز آنها پیشنهاد شود.
رئیس فروم بین المللی بانکداران فرانکفورت و مدیرعامل شرکت گروه مالکی با بیان اینکه جذب سرمایه گذاری خارجی در ایران لازم است، گفت: بسیاری از سرمایه گذاران اروپایی خواهان سرمایه گذاری درحوزه های نفت، گاز و زیرساخت های آن هستند و در عین حال تمایل به سرمایه گذاری ایرانی ها در اروپا دارند.
وی گفت: ۲۴ و ۲۵ آبان ماه همایشی برای افزایش تعاملات بین المللی برگزار خواهد شد که فرصت خوبی برای بانک های ایرانی است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمایل اروپاییان به سرمایه‌گذاری در حوزه‌های نفت و گاز ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..