تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تقدیر از رئیس روابط عمومی بانک سرمایه در دوازدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک

از رئیس روابط عمومی بانک سرمایه به عنوان روابط عمومی برتر در دوازدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک تقدیر شد.

به گزارش شمانیوز، دوازدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک به همت دبیرخانه ستاد بزرگداشت هفته روابط عمومی و با حمایت دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت و با حضور مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان و اساتید برجسته حوزه ارتباطات و روابط عمومی از جمله حسن بشیر، غلامرضا کاظمی دینان، سعیدرضا عاملی، محمد سلطانی فر و شهیندخت خوارزمی و همچنین روابط عمومی های سایر وزارتخانه ها و سازمان های دولتی و خصوصی در محل هتل المپیک برگزار شد و از ناهید مونسان، رئیس اداره روابط عمومی بانک سرمایه به عنوان روابط عمومی برتر تقدیر به عمل آمد.
شایان ذکر است دوازدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک روز شنبه مورخ نهم اردیبهشت ماه و با موضوع روابط‌عمومی الکترونیک و تغییر در نهادها، مدل‌ها و روندهای مدیریتی برگزار گردید و در این همایش از حسن بشیر، به پاس 25 سال فعالیت علمی و عملی وی در حوزه ارتباطات و روابط عمومی قدردانی گردید.

منبع:روابط عمومی بانک سرمایه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تقدیر از رئیس روابط عمومی بانک سرمایه در دوازدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..