تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمایت پرسپولیسی ها از جانشین بیرانوند

به گزارش افکارنیوز،

علیرضا بیرانوند بعد از تساوی پرسپولیس برابر ذوب آهن جزو معدود نفراتی بود که مصاحبه کرد و البته این بار جنجال به پا کرد.

 گلر ملی پوش سرخ‌ها که از شعارهای تماشاگران علیه بازیکنان(به خاطر اعتصاب) به شدت عصبانی بود اعلام کرد: به ما بی غیرت گفتند و من هم دیگر نمی مانم اما این هواداران یادشان نرود تیم شان ده سال قهرمان نشده بود و ما جام گرفتیم.

این اظهارنظر جنجالی موجی از حملات مجازی پرسپولیسی ها علیه بیرانوند را به همراه داشت و او را استقلالی خطاب کردند! برخی نیز شایعه پیشنهادهای خارجی را عامل طغیان این گلر دانستند.

جالب اینکه از دیروز حمایت گسترده ای نیز از رادوشوویچ گلر ذخیره بیرانوند صورت گرفته و به شماره یک تیم اعلام شده که می تواند تیم را ترک کند.

این در حالی است که بیرانوند قرارداد بلندمدت با باشگاه امضا کرده و بعید است به این سادگی ها بتواند از جمع قرمزها جدا شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمایت پرسپولیسی ها از جانشین بیرانوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..