تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام تبریک ناجا به مناسبت فرا رسیدن روز پاسدار و جانباز

در این پیام آمده است؛

دفاع از آرمان‌های اصیل الهی و اسلام ناب محمدی (ص) همتی جانانه می‌طلبد که بی شک در امام حسین (ع) و یاران با وفایش به عنوان الگوی جاودانه پاسداری از ارزش‌ها نمود یافته است.

بدون شک قیام جاوید عاشورا؛ فداکاری امام حسین(ع) و یارانش در راستای صیانت و پاسداری از ارزش‌ها و مقدسات دینی بود و همین انگیزه در لحظه لحظه نبرد کربلا متبلور شد و اگر فداکاری و پاسداری سالار شهیدان و اصحابش نبود، نامی از اسلام و مکتب اسلام برجای نمی‌ماند.

این پیام با اشاره به اینکه پاسداری، رسالتی انسانی، الهی و شایسته بندگان وارسته است، می‌افزاید: در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی، پاسداران با الگوبرداری از فرهنگ ناب عاشورا، توانستند ادامه دهنده مسیر حماسه حسینی در فتح قله‌های کربلایی باشند و به حق سالروز میلاد امام حسین (ع) روز "پاسدار" نام گرفته است.

بی‌شک امروز اقتدار و سربلندی ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف مدیون تلاش‌های خستگی ناپذیر نیروهای مکتبی و مومن، چون پاسداران انقلاب اسلامی است که با سرمشق‌گیری از فرهنگ عاشورایی امام حسین (ع) و بهره‌مندی از تجربیات سازنده جنگ تحمیلی، فتح این مسیر را همچون دوران دفاع مقدس هموار کردند.

در این پیام آمده است؛ پاسداران در حساس‌ترین لحظات تاریخ انقلاب اسلامی همچون دژی مستحکم؛ مردانه و شجاعانه در جهت رسیدن به حق و حقیقت گام برداشته و با روحیه شهادت طلبی، ایثار و از خود گذشتگی، فداکاری و دفاع از ارزش‌های والای مکتبی را به فرهنگ عزتمداری و افتخار مبدل ساختند.

هماهنگی و هم افزایی پاسداران انقلاب اسلامی با سایر نیروهای مسلح، مزیتی غیر قابل انکار است که باعث شده شبکه دفاعی کشور آسیب ناپذیر شده و در طریق اقتدار، صلابت و استحکام روز افزون، قرار بگیرد.

در بخش دیگر این پیام با اشاره به چهارم شعبان؛ سالروز ولادت بزرگ پرچم دار عاشورا، حضرت اباالفضل العباس(ع) و روز جانبازآمده است: جانبازان عزیز میهن اسلامی مان نیز با شجاعت و ایثار خود در دوران دفاع مقدس و سال‌های پس از آن همچون نگینی درخشان بر پهنه آسمان این سرزمین می‌درخشند و با تأسی از جانباز دشت کربلا، حضرت اباالفضل العباس (ع) نزد ملت سربلند ایران اسلامی، به الگوی ماندگار صبر و ایثار تبدیل شده‌اند.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در این پیام با تبریک سالروز ولادت حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)؛ روز پاسدار و میلاد با سعادت حضرت اباالفضل العباس (ع)؛ روز جانباز به آحاد مردم بصیر و ولایت مدار ایران به ویژه پاسداران، بسیجیان و همچنین پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت که ذخیره‌های الهی نظام هستند، آورده است: امید است با بهره گیری از تجارب و دستاوردهای راهبردی سه دهه گذشته، با هوشیاری و بصیرت در رویارویی با تهدیدات، پشتوانه مردمی، روحیه جهادی، انقلابی و با تبعیت محض از منویات، ولی امر مسلمین و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) شاهد موفقیت‌های روز افزون کشور باشیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام تبریک ناجا به مناسبت فرا رسیدن روز پاسدار و جانباز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..