تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«فروشنده» را جهت روشنگری افکار عمومی ساختیم/ پیگیری اکران عمومی و عرضه خانگی

محسن حاج‌کرمی تهیه‌کننده فیلم مستند «فروشنده» در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس درباره اقبال مخاطبان و اکران فیلم در مکان‌های مختلف گفت: مستند با استقبال زیادی ازسوی مخاطبان مواجه شد و در این مدت کوتاه بازخوردهای مختلف گرفتیم. در این بازخوردها مخاطبان تاکید داشتند  زودتر در فضای مجازی فیلم توزیع شود.

وی درباره اکران عمومی فیلم در دانشگاه‌ها و مکان‌های عمومی گفت: همزمان با ارائه فیلم در فضای مجازی،  اکران عمومی را هم پیگیری می‌کنیم . نزدیک به 100 مکان مختلف در این  هفته و هفته آینده  متقاضی نمایش فیلم بودند. این فیلم به دلیل متناسب بودن با شرایط انتخاباتی و روشنگری که در آن جریان دارد مورد توجه قرار گرفت. متناسب با این تقاضای مخاطب، عرضه خانگی‌ فیلم هم به زودی آغاز می‌شود.

تهیه‌کننده «فروشنده» درادامه گفت: این فیلم را جهت روشنگری افکار عمومی آماده کردیم و تقاضای مردم هم این بود که به دلیل فضایی که در فیلم ارائه می‌شود و می‌تواند سطح آگاهی مخاطب را در انتخاب اصلح ریاست جمهوری بالا ببرد بهتر است هرچه زودتر در فضای مجازی توزیع شود . از سوی دیگر لغو متعدد اکران فیلم در سطح دانشگاه‌های کشور به دلیل فشارهای خارجی از جمله لغو فیلم در دانشگاه شریف، اصفهان و چند دانشگاه دیگر منجر شد زودتر فیلم را در فضای مجازی ارائه دهیم. 

وی در خاتمه تاکید کرد:  توصیه ما این است که مردم این فیلم را با دقت ببیند تلاش کردیم بدون هیچ قضاوتی روند فعالیت سیاست خارجی را در  چهار سال گذشته مورد توجه قرار دهیم این کار را  دقیق و موشکافانه انجام دادیم.  در فرصت باقی مانده با دیدن این فیلم فرصت مجدد انتخاب رییس جمهور اصلح وجود دارد امیدواریم این مستند بتواند روشنگری کند تا مخاطب رئیس جمهور را با دقت برای چهار سال آینده انتخاب کند. 

بنابراین گزارش، علاقمندان می‌توانند عضو کانال تلگرامی فانوس فردا به آدرس fanoosfarda@ شوند و از اکران های این فیلم مطلع شوند. 

انتهای پیام/ 

http://fna.ir/KRXVLI



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««فروشنده» را جهت روشنگری افکار عمومی ساختیم/ پیگیری اکران عمومی و عرضه خانگی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..