تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صدور چک اولین قسط یارانه مسکن مهر/ پرداخت یارانه مسکن مهر هم قسط بندی شد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، یارانه 150 میلیارد تومانی مسکن مهر در حالی در 23 اسفند ماه سال گذشته به سازمان برنامه و بودجه ابلاغ شد که امروز صبح از سوی وزارت راه و شهرسازی چک اولین قسط آن صادر شد.

بنابراین گزارش، براساس مصوبه دولت عمده این مبلغ 150 میلیارد تومان قرار بود برای سرعت دادن به خدمات زیربنایی مسکن مهر شهر پردیس اختصاص یابد اما گفته می‌شود که مبلغ تخصیص یافته مرحله اول یارانه مسکن مهر چندان بالا نیست.

طبق وعده‌ای که دولت و وزارت راه و شهرسازی در خصوص پرداخت یارانه مسکن مهر داده است قرار است پرداخت‌ها مرحله‌ای باشد.

پیشتر سعید غفوری مدیر عامل شهر جدید پردیس در 26 اسفند ماه سال 95 گفته بود که دولت 150 میلیارد تومان یارانه مسکن مهر پردیس را تصویب کرده و این مصوبه توسط سازمان برنامه و بودجه به خزانه کل ابلاغ شده است، بنابراین امیدواریم خزانه‌دار کل محبت کرده و این مبلغ را به صورت نقدی برای تامین زیرساخت‌های مسکن مهر پرداخت کند. 

طبق شنیده‌های خبرنگار فارس، قرار است از هفته آینده در شهر پردیس افتتاح‌ها به صورت غیر رسمی انجام و واحدها تحویل متقاضیان مسکن مهر شود و افتتاح رسمی به بعد از انتخابات موکول شود.

انتهای پیام/م

http://fna.ir/KM2J8C



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صدور چک اولین قسط یارانه مسکن مهر/ پرداخت یارانه مسکن مهر هم قسط بندی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..