تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای محرومیت شیوا امینی از فوتسال بخاطر بی حجابی (تصاویر)

ماجرای محرومیت شیوا امینی از فوتسال بخاطر بی حجابی

 

به گزارش ایران ناز ، یکی از بازیکنان زن فوتسال در کشور ، با انتشار عکسی مدعی شد بخاطر نداشتن حجاب در سفری خارجی ، از بازی در تیم ملی ایران محروم شده است ! در پی انتشار این عکس و خبر سرو صدای زیادی در رسانه ها بپا شد و ماجرا در رسانه های خارجی نیز بازتاب پیدا کرد ! بنا بر این ادعا گفته می شد شیوا امینی بازیکن تیم ملی فوتسال بخاطر رعایت نکردن حجاب و کشف حجاب از حضور در تیم ملی محروم شده است.

 

ماجرا ازین قرار است که شیوا امینی بازیکن تیم فوتسال که سابقه بازی در تیم ملی را دارد با انتشار عکس و متنی ادعا کرده است که بخاطر رعایت نکردن حجاب در یک سفر شخصی از حضور در تیم ملی فوتسال محروم شده است.

 

شیوا امینی با انتشار عکس زیر نوشت:

 

ماجرای محرومیت شیوا امینی از فوتسال بخاطر بی حجابی (تصاویر)

 

هيچوقت فكر نميكردم كه به خاطرِ يه تكه پارچه كه سرم نبود يا پاهام پوشيده نبود اونم درست در يك سفر شخصی و نه در زمان مسابقات رسمی ديگه هيچوقت نتونم توی كشورم بازی كنم.

 

با محروم كردن و حذف كردن كسايی مثل ما كه هميشه به سربلندی ايران فكر می كرديم چی رو مي خواهيد ثابت كنيد،

 

مگه خارج كشور هم قانون حجاب اجباريه كه من بايد رعايت می كردم؟متاسفم كه هيچ وقت ورزش زنان براتون مهم نبود

 

صفحه اينستاگرام من هميشه پرايوت بود و فقط برای دوستان خودم ولی حالا كه عكس ها بهشون می رسه باز می كنم كه ببينند زندگی خيلی از ماها توی فضای مجازی همينه، ما اينجا خودمونيم بی سانسور

 

ماجرای محرومیت شیوا امینی از فوتسال بخاطر بی حجابی (تصاویر)

 

این مطلب جنجالی باعث واکنش بسیاری از افراد از جمله ترانه علیدوستی و فدراسیون فوتبال شد . ترانه علیدوستی نوشت :

 

ماجرای محرومیت شیوا امینی از فوتسال بخاطر بی حجابی (تصاویر)

 

واکنش فدراسیون فوتبال به کشف حجاب شیوا امینی را بخوانید :

 

فدراسیون فوتبال با انتشار اطلاعیه ای نسبت به ماجرای کشف حجاب شیوا امینی واکنش نشان داد.

 

فدراسیون فوتبال در پی درج انتشار ادعای شیوا امینی در فضای مجازی مبنی بر خط خوردن از فهرست تیم ملی به دلیل عدم رعایت حجاب اسلامی اطلاعیه ای را صادر کرد.

 

متن اطلاعیه فدراسیون فوتبال به شرح زیر است:

 

پیرو انتشار ادعای شیوا امینی در فضای مجازی مبنی بر خط خوردن از فهرست تیم ملی به دلیل عدم رعایت حجاب اسلامی در سفر شخصی، فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران به اطلاع می رساند نامبرده طی سال ٢٠٠٩ برای حضور در بازیهای داخل سالن آسیایی به تیم ملی دعوت و به ویتنام اعزام شدند و آخرین حضورشان در عرصه فوتسال به عنوان بازیكن تیم باشگاهی متین ورامین بوده كه در دومین بازی لیگ در سال ١٣٨٩دچار آسیب دیدگی شدند و در اولویت انتخاب توسط كادر فنی فوتسال برای تیم ملی قرار نگرفتند و پس از آن به هیچ عنوان از سال ١٣٨٩عضو تیم ملی نبودند كه موضوع عدم رعایت حجاب در سفر شخصی دلیلی برای حذف نامبرده باشد.

 

خوشبختانه بازیكنان تیم های ملی بانوان با احترام به شاخص های فرهنگی- اجتماعی و اعتقاد به فرهنگ اصیل ایرانی- اسلامی در یك چارچوبی ارزشی در رقابت های داخلی و برون مرزی شركت می کنند و مسئولین ورزش كشور و فدراسیون با نگاه ویژه حمایتی موجبات حضور شایسته آنان را در مسیر اعتلای ورزش فراهم و از هیچ تلاشی فروگذار نمی كنند و همواره حامی آنان بوده و در رفع محدودیت های آنان برای حضور در عرصه های مختلف اجتماعی و سیاسی پیشگام هستند.

 

 ماجرای محرومیت شیوا امینی از فوتسال بخاطر بی حجابی (تصاویر)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای محرومیت شیوا امینی از فوتسال بخاطر بی حجابی (تصاویر)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..