تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای طرح سپاس برای جانبازان تحت پوشش بنیاد شهید

حجت الاسلام و المسلمین کریمی راد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

اجرای طرح سپاس برای جانبازان تحت پوشش بنیاد شهیدحجت الاسلام و المسلمین محمد حسن کریمی راد مدیرکل مددکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفتگو با خبرنگارحوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: با توجه به اجرای موفق طرح سپاس از علمداران حماسه که از سال 92 تاكنون برگزار شده است، این طرح امسال نیز در روز 11 اردیبهشت ماه همزمان با ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز اجرا می شود.

وی هدف از اجرای این طرح را تكريم جانبازان، دلجويی از همسران و خانواده های آن‌ها و همچنین قدردانی از همراهی آنان با جانبازان عنوان کرد و افزود: طرح سپاس با حضور نمايندگان ولی فقيه، ائمه جماعات سراسر كشور و مسئولان در محل سكونت جانبازان به نمايندگی از مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) اجرا می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین کریمی راد در پایان گفت: در طرح سپاس امسال 949 نفر از ائمه جماعات در ديدارها حضور دارند كه از اين تعداد 76 نفر اهل تسنن هستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای طرح سپاس برای جانبازان تحت پوشش بنیاد شهید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..