تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بارش باران و لغزندگی در محورهای 5 استان

کد خبر: ۵۲۲۴۱۳

۲۴۱  بازدید

در حالی که برخی از محورهای مواصلاتی به دلیل بارندگی با کاهش دید همراه هستند؛ این مسئله در محورهای استان لرستان به دلیل گرد و غبار وجود دارد.

خبرگزاری ایسنا: در حالی که برخی از محورهای مواصلاتی به دلیل بارندگی با کاهش دید همراه هستند؛ این مسئله در محورهای استان لرستان به دلیل گرد و غبار وجود دارد.

سرهنگ رحمانی در مورد آخرین وضعیت راه‌های کشور اظهار کرد: در ورودی کلان‌شهرها به خصوص تهران، آزاد راه‌ها و جاده‌های قدیم کرج-تهران، قم-تهران و ساوه-تهران ترافیک وجود دارد.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اضافه کرد: در اغلب محورهای مواصلاتی استان‌های همدان،‌ تهران و البرز بارش باران را شاهد هستیم.

وی افزود: سطح راه‌های استان‌های همدان، تهران، البرز، مازندران، زنجان و خصوصا فیروزکوه لغزنده گزارش شده است. شرایط در محورهای چالوس، منطقه ولی‌آباد، هراز-لاریجان، محورکنار و گردنه کدوک در فیروز کوه هم به همین شکل است.

سرهنگ رحمانی عنوان کرد: محور قیدار در استان همدان به دلیل بارندگی با کاهش دید همراه است. همچنین در اغلب محورهای مواصلاتی استان لرستان به دلیل گرد و غبار با کاهش دید مواجه هستیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بارش باران و لغزندگی در محورهای 5 استان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..