تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چرا این ماهی بزرگترین هنرمند طبیعت است؟ + فیلم

چرا این ماهی بزرگترین هنرمند طبیعت است؟ / فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اقیانوس ها به عنوان دنیاهایی پر از رنگ های متنوع و درخشان در زیر آب محسوب می شوند. رنگ هایی که به موجودات کف اقیانوس ها در هنگام خطر امکان استتار و  گاهی امکان خودنمایی و ازدیاد نسل  را فراهم می کنند.

به عنوان مثال یکی از ابزارهای مهم ماهیان نر برای جلب توجه ماهیان ماده استفاده از همین رنگ هاست. ماهیان نر با قرار گرفتن در کنار رنگ های متضاد و کاملا متفاوت خود را انگشت نما کرده و توجه جنس ماده را به خود جلب کند.

اما در این میان یک نوع ماهی بادکنکی کوچک موسوم به ماهی بادکنکی ژاپنی وجود دارد که از این امتیاز محروم است. این ماهی کاملا بی رنگ و نما است و نمی تواند با این روش ماهی ماده را به سمت خود جلب کند. در دهه 1990  در ژاپن و در کف دریا طراحی های بی نظیر دایره ای شکلی کشف گردید که هیچ کسی علت آن را نمی دانست و خالق این اثر بی همتا را نمی شناخت.

بعد از گذشت دهه ها سرانجام راز این نقاشی های رمز آلود کشف گردید. در واقع خالق این آثار هندسی زیبا همان ماهی های نر بادکنکی ژاپنی بودند که از این طریق توجه ماده را به خود جلب می کردند.

خداوند سبحان به این ماهی هنری آموخته تا آن ضعفی را که در مقایسه با سایر ماهیان دارد بتواند بپوشاند. روشی که این ماهی برای جلب توجه جفت خود بکار می برد بسیار حیرت انگیز و  شگفت آور است. وی با طراحی این سازه بی نظیر که دارای ساختاری بسیار  پیچیده با طرح های بی نظیر هندسی است توجه ماده را به خود جلب می کند. سازه ای که شاید نظیر آن را هیچ حیوان دیگری در طبیعت نمی تواند بیافریند.

انتهای پیام/





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چرا این ماهی بزرگترین هنرمند طبیعت است؟ + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..