تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نباید از امکانات شهر برای انتخابات هزینه شود

به گزارش افکارنیوز،

محمد سالاری گفت: یکی از مهم‌ترین مطالبه‌های عموم  شهروندان تهرانی  و نهادهای نظارتی این است که در آستانه انتخابات شوراها و ریاست جمهوری به هیچ وجه از امکانات شهر برای انتخابات هزینه نشود.

وی افزود: علاوه بر استفاده نکردن از امکانات شهر در امر انتخابات، لازم است اعضای شورایاری‌ها و همچنین ستاد سمن‌های شهر تهران در فرآیند انتخابات دخالت نکرده و به طور بی طرف به کار خود ادامه دهند.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه عملکرد شورایاری‌ها و ستاد سمن‌ها در ایام انتخابات رصد می‌شود اظهارکرد: یکی از دغدغه‌های کنونی ما استفاده نشدن از بودجه شورایاری‌ها و ستاد سمن‌ها در حوزه انتخابات است و با توجه به اینکه مسئولیت این دو نهاد به طور کامل مشخص بوده و مسئولان آنها در شورای شهر نیز مشخص هستند، عملکرد آنها به طور کامل رصد می‌شود.

 

سالاری با اشاره به برپایی برخی همایش‌ها در آستانه انتخابات شوراها و ریاست جمهوری تصریح کرد: برخی جلسات و همایش‌های مکرر که اکنون برگزار می‌شود این شائبه را ایجاد می‌کند که جلسات جنبه تبلیغاتی داشته و قرار نیست در امر پیشبرد شهر باشد.

وی با بیان اینکه سراهای محلات نباید به کانونی برای تبلیغ برخی اعضای شورای شهر تبدیل شوند خاطرنشان کرد: در شرایطی که برخی اعضای شورای شهر تهران با مدیران شهری هماهنگ هستند، این احتمال وجود دارد که بتوانند از امکانات سراهای محلات استفاده کنند و در این شرایط شهروندان، دیده بان‌های شهری، رسانه‌ها و نهادی حمایتی باید رصد جدی‌تری داشته و تخلفات را گزارش دهند.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر دانش سیاسی و اجتماعی اعضای شورایاری‌ها بیان کرد: اعضای شورایاری ها به عنوان معتمدین محلات انتخاب شده اند و با توجه به دانش سیاسی و مسئولیت اجتماعی که دارند در ایام انتخابات به طور هوشمندانه عمل خواهند کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نباید از امکانات شهر برای انتخابات هزینه شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..