تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیز هوشی زن همسایه سارقان را زمین گیر کرد!

به گزارش افکارنیوز، ساعت 22 دوم اردیبهشت یکی از اهالی مجتمع شهید بهشتی از محل سکونتش مشاهده می کند که جوانی با لباس قرمز رنگ ، پس از زاغ زنی و اطمینان از عدم حضور ساکنان یک خانه ویلایی قصد ورود به آنرا دارد که بلافاصله موضوع از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 به پلیس اعلام شد.  با حضور مأموران کلانتری 122 دربند ، مأموران ضمن شناسایی خودرو پژو پرشیا متعلق به سارقان ، موفق شدند زن 32 ساله ای را که در خودرو مشغول زاغ زنی بود، دستگیر کنند. مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضایی وارد منزل شده اما سارقان با اطلاع از دستگیری همدست خود و ضمن رها کردن خودرو پژو پرشیا و بدون موفقیت در سرقت از منزل ، از دیوار پشتی اقدام به فرار می کنند.  با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "سرقت منزل" و به دستور مقام قضایی دادسرای ناحیه یک تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .  فائزه پس از انتقال به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، صراحتا به دهها فقره سرقت منزل با همدستی نامزدش به نام افشار اعتراف و عنوان داشت که خودرو توقیف شده نیز متعلق به همسرش  است.

در شرایطی که افشار از مخفیگاهش در خیابان پیروزی متواری شده بود ، تحقیقات از نامزد او به نام فائزه در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت. همزمان کارآگاهان به ترددهای مکرر خواهر متهم برای ملاقات با خواهرش مشکوک شده ، با انجام اقدامات پلیسی اطمینان پیدا کردند که بر خلاف اظهارات خواهر متهمه مبنی بر بی اطلاع بودن از نامزد خواهرش ، وی از مخفیگاه و محل های تردد افشار اطلاع دارد. 

با بهره گیری از اقدامات پلیسی و مراقبت های نامحسوس پلیسی ، سرانجام افشار  35 ساله  در خیابان خرمشهر شناسایی ، دستگیر و به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.  خانوم مارپل محله زوج سارق را به دام انداخت

سرهنگ کارآگاه کرم یوسف وند ، رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با توجه به اعتراف صریح این متهم به دهها فقره سرقت منزل در شمال تهران ، اقدامات جهت شناسایی مالباختگان و محل های سرقت در دستور کار کارآگاهان این پایگاه قرار گرفته و متهمین با صدور قرار قانونی ، جهت تکمیل تحقیقات در اختیار هستند. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیز هوشی زن همسایه سارقان را زمین گیر کرد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..