تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تظاهرات در صدمین روز ریاست جمهوری ترامپ

کد خبر: ۵۲۲۳۲۴

۱۷۴  بازدید

هزاران نفر از مردم آمریکا در یکصدمین روز ریاست‌جمهوری «دونالد ترامپ» در اعتراض به سیاست‌های آب‌وهوایی دولت وی به خیابان‌ها آمدند.

خبرگزاری فارس: هزاران نفر از مردم آمریکا امروز و در یکصدمین روز ریاست جمهوری «دونالد ترامپ»، در شهرهای مختلف این کشور به خیابان‌ها آمدند تا اعتراض خود را به رویکرد دولت ترامپ در خصوص مسئله تغییرات آب و هوایی اعلام کنند.

بنا بر گزارش شبکه «بی بی سی»‌، تظاهرات کنندگان در واشنگتن در نظر دارند تا اطراف کاخ سفید گردهم آیند.

تظاهرات در صدمین روز ریاست جمهوری ترامپ

البته دونالد ترامپ امروز در کاخ سفید در واشنگتن نیست و برای برگزاری مراسم یکصدمین روز ریاست‌جمهوری خود به پنسیلوانیا رفته است.

این اعتراضات که تنها در واشنگتن حدود 15 هزار نفر را به خیابان‌ها کشانده است، در انتقاد از رویکرد دولت ترامپ در خصوص موضوع تغییرات آب و هوایی انجام گرفته است.

دونالد ترامپ پیش از این اعلام کرده بود که آمریکا را از توافق آب و هوایی پاریس خارج خواهد کرد.

تظاهرات در صدمین روز ریاست جمهوری ترامپ 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تظاهرات در صدمین روز ریاست جمهوری ترامپ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..