تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روایت بهروز رضوی از «امپراطور هراس»

روایت بهروز رضوی از «امپراطور هراس»

کتاب شب رادیو تهران با صدای بهروز رضوی داستان ساده اما پر از هیجان امپراطور هراس را با ترجمه‌ روشنك ضرابى نقل می کند.
 
جولی اوتساکا نویسنده زن معاصر ژاپنی آمریکایی است که به خاطر نگارش رمان های تاریخی اش از شهرت جهانی برخوردار است.
 
داستان این رمان از این قرار است که رئیس‌جمهور وقت امریکا، در خلال روزهای جنگ جهانی دوم فرمان حکم اخراج، توقف و اخراج تمام شهروندان ژاپنی-امریکایی را جهت امنیت ملی و جلوگیری از هر نوع کارشکنی و خرابکاری صادر می کند.
 
طی این فرمان، برای شهروندان ژاپنی-امریکایی مقرارت حکومت نظامی وضع می شود، به‌طوری که حق مسافرت از شهری به شهر دیگر را نداشتند. به روزهایی که هزاران ژاپنی باید خانه و زندگی‌شان را رها کرده و بدون هیچ دلیل و قانونی، ضمن از دست دادن تمام حقوق شهروندی و انسانی خود،  به اردوگاهی میان بیابان‌های یوتا بروند.
 
برنامه «کتاب شب» کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران است که هر شب پخش می شود. رضا قربانی و محمود احمدی کربلایی تهیه کننده، بهروز رضویی گوینده، محمدباقر رضایی نویسنده و کارشناس، محسن حکیم معانی کارشناس و مشاور محتوایی سایر عواملی هستند که با برنامه کتاب شب همکاری می کنند.
 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روایت بهروز رضوی از «امپراطور هراس»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..