تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاکید بر لزوم شناخت خوراک رسانه‌ای نوجوانان در کام شیرین

تاکید بر لزوم شناخت خوراک رسانه‌ای نوجوانان در کام شیرین


وی تاکید کرد: به عنوان شهروند همه تلاشم را می‌کنم که اولین و مهمترین مفهوم فرهنگی یعنی انسانیت را داشته باشم.


وی در ادامه درباره ازدواج اینترنتی و شناخت همسر در این فضا گفت: اگر برای این در فضای مجازی به دنبال برقراری ارتباط با جنس مخالف و شناخت او هستید که در دنیای واقعی خجالت می‌کشید و ...، این نوع ارتباط اشتباه است. باید اعتماد به نفس خود را برای ارتباط درست بالا ببرید.
 
دکتر نامور در ادامه گفت: اما اگر این فرایند شناخت به درستی در دنیای واقعی و ارتباط خانوادگی و به موازات در دنیای مجازی رخ دهد، می‌تواند ماحصل خوبی داشته باشد.
 
موضوع محوری این برنامه ماهواره، برنامه‌های ماهواره و چگونگی مقابله با تبعات آن بود.
 
کارشناس کام شیرین، در بخشی از برنامه ضمن معرفی کتاب آدم‌های سمی گفت: افرادی که حساس هستند به طور ناخودآگاه حالت سمی آدم های دیگر را می‌گیرند و آنها را تقلید می‌کنند. هرچه حساستر باشی، خلق اطرافیان را بیشتر می‌گیری.
 
وی تاکید کرد: حواس جمع اصلا بد نیست. اما حواسمان را درباره آدم‌های مثبت دور و اطرافمان هم جمع کنیم. شکاکیت بی خطر داشته باشید. یعنی اینکه حواسمان را جمع کنیم. تحقیق کنیم؛ درباره آدم‌ها و اتفاقات و حتی انتخاب‌ها. حواسمان جمع باشد که چه رسانه و شبکه ماهواره ای را انتخاب می‌کنیم.


کارشناس برنامه تاکید کرد: اینکه ما بگوییم که پیگیری زیاد یک رسانه می‌تواند آدم‌ها را کودن کند و ... غلط است. من به عنوان یک بزرگتر برای ارتباط بهتر با جوانان و نوجوانان باید آگاه باشم نسبت به دور و برم. باید آشنا باشم با فضای یک نوجوان تحت تاثیر رسانه‌های جدید. نباید فراموش کرد که منع ابزارهای جدید ارتباطی و رسانه‌ای باعث می‌شود که دیگه نتوان با نوجوان ارتباط برقرار کرد.


باید رسانه و ابزارهای جدید را شناخت. خوراک رسانه‌ای را شناخت. خوراک مسموم را شناخت و بهترین را برای فرزندان انتخاب کرد و درباره‌اش با آن‌ها صحبت کرد.

نامور ادامه این بحث را به برنامه بعدی موکول کرد.

کام شیرین برنامه‌ای خانواده‌محور است که در سری جدید خود به مسئله نوجوانی و دغدغه‌های آنها می‌پردازد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاکید بر لزوم شناخت خوراک رسانه‌ای نوجوانان در کام شیرین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..