تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمان انتشار کارنامه اولیه کارشناسی ارشد 96

کد خبر: ۵۲۲۳۱۲

۱۴۵  بازدید

مشاور عالی سازمان سنجش با اعلام زمان انتشار کارنامه آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۶ و زمان انتخاب رشته گفت: برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد باید از طریق سایت این دانشگاه اقدام شود.

خبرگزاری تسنیم: حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار در رابطه با آزمون کارشناسی ارشد سال 96 اظهار کرد:‌ برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال 96 دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد تعداد 878 هزار و 388 داوطلب ثبت نام کردند که از این تعداد 430 هزار و  66 نفر زن و 448 هزار و 322 نفر مرد بودند.

وی افزود: آمار داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال 96 نسبت به سال 95 تعداد 117 هزار و 272 نفر بیشتر است همچنین از تعداد 878 هزار و388 ثبت نام کننده 71 هزار 774 داوطلب علاقه‌مندی خود را به انتخاب کد رشته امتحانی دوم اعلام کردند و بر این اساس برای برگزاری آزمون 950 هزار و 162 کارت ورود به جلسه صادر شد.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت:‌ از تعدد 878 هزار و 388 داوطلب ثبت‌نام کننده 790 هزار و 626 نفر برای دریافت پرینت کارت آزمون اقدام کردند به عبارتی 90 درصد افراد پرینت کارت خود را دریافت کردند و  براساس برنامه زمانی، آزمون کارشناسی ارشد سال 96 در روزهای پنجشنبه و جمعه برای 132 کدرشته امتحانی برگزار شد.

توکلی مطرح کرد: نتیجه اولیه آزمون کارشناسی ارشد به صورت کارنامه تنظیم و در نیمه دوم خرادد 96 بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد و بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده فهرست اسامی قبول‌شدگان هفته اول شهریور 96 اعلام خواهد شد همچنین سوالات آزمون هر یک از کدرشته‌های امتحانی بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه کلید اولیه آزمون کارشناسی ارشد سال 96 از روز چهارشنبه 13 اردیبهشت ماه بر سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد، گفت: تمام داوطبان مطالب و سوالات خود درباره آزمون را از روز پنجشنبه 14 اردیبهشت تا دوشنبه 18 اردیبهشت ماه 96 از طریق سیستم پاسخگویی الکترونیکی به سازمان سنجش ارسال کنند و تقاضاهایی که بعد از این تاریخ واصل شود قابل پاسخگویی و بررسی نیست.

مشاور عالی سازمان سنجش به داوطلبان هشدار داد فریب موسساتی که ادعای تحلیل سوالات و کلید آزمون دارند را نخورند.

وی بیان کرد: افرادی که مجاز به انتخاب رشته می‌شوند برای پذیرش در رشته‌های دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی به جز دانشگاه آزاد نسبت به انتخاب رشته در نیمه خرداد از طریق سایت سازمان سنجش اقدام کنند و برای پذیرش در دانشگاه آزاد نیز انتخاب رشته از طریق سایت این دانشگاه و به صورت مستقل براساس دفترچه راهنمای انتخاب رشته و اطلاعیه‌های این دانشگاه انجام می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمان انتشار کارنامه اولیه کارشناسی ارشد 96»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..