تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش پیشکسوت پرسپولیس به تساوی سرخ پوشان مقابل ذوب آهن

به گزارش افکارنیوز،

حمید درخشان در خصوص تساوی 3-3 تیم پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: پرسپولیس در شروع بازی اصلاً خوب نبود و دلیل این موضوع هم کاملا واضح است که به دلیل چند روز تمرین نکردن بود. تمرین نکردن باعث می‌شود هماهنگی تیم از بین برود و بازیکنان دچار سردرگمی شوند.

وی افزود:‌ هر چه از زمان بازی گذشت پرسپولیس خودش را پیدا کرد و با توجه به اینکه از حریف هم عقب افتاده بود، خیلی خوب به بازی برگشت و توانست بازی را به تساوی بکشد. در واقع این بازگشت پرسپولیس به بازی نشان داد که اتفاقات ابتدای بازی به دلیل تمرین نکردن بازیکنان بود.

سرمربی پیشین پرسپولیس درباره اینکه صحبت برخی بازیکنان این تیم و بحث جدایی آنها در انتهای فصل و ناراحتی بازیکنان از هواداران،‌ خاطرنشان کرد:‌ هر کسی خودش در مورد رفتارش تصمیم می‌گیرد. به نظر من ماندن در پرسپولیس خیلی فاکتورها می‌خواهد که بعضی‌ها حتی آن را نمی‌دانند. پرسپولیس باشگاه بزرگی است و خیلی‌ بازیکنان بزرگ به این تیم آمدند و رفتند. بازی کردن در پرسپولیس افتخار است و این افتخار نصیب هر کسی نمی‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش پیشکسوت پرسپولیس به تساوی سرخ پوشان مقابل ذوب آهن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..