تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جلسه فوق العاده فراکسیون امید برای انتخابات ریاست جمهوری

به گزارش افکارنیوز،

جلال میرزایی نماینده مردم ایلام و دبیر کمیته سیاسی و امور داخلی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نشست فوق‌العاده هیأت رئیسه فراکسیون یکشنبه (10 اردیبهشت ماه 96) با حضور اعضا برگزار می‌شود.

وی افزود: این نشست برای پرداختن به مسائل روز و همچنین موارد انتخابات برگزار می‌شود که طی آن اعضا به ارائه نقطه نظرات خود می‌پردازند.

دبیر کمیته سیاسی و امور داخلی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا در جلسه به موارد مناظره روز گذشته و دو مناظره باقی مانده نیز اشاره خواهید داشت یا خیر،‌ تصریح کرد: در این جلسه به صورت مستقیم به موضوع مناظره نخواهیم پرداخت؛ چرا که در این باره تیم مشاورین کاندیداها به صورت شفاف نظرات خود را ارائه می‌دهند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جلسه فوق العاده فراکسیون امید برای انتخابات ریاست جمهوری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..