تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اظهار نظر زیدان درباره انتخابات ریاست جمهوری

به گزارش افکارنیوز،

امانوئله ماکرون از جناح چپ سیاسی و مارین لوپن از جناح راست سیاسی فرانسه، دو نامزد نهایی انتخابات ریاست جمهوری هستند. زین‌الدین زیدان در مورد انتخابات در کشورش گفت: پیغام من مثل سال 2002 است. از جناح ملی (جناح راست) به شدت دور هستم و دوست ندارم که آنها روی کار بیایند.

در سال 2002 زمانی که ژان ماری لوپن، پدر نامزد فعلی هم به دور دوم ریاست جمهوری فرانسه رسید، زیدان از وی انتقاد کرد و گفت «مردم رأی می‌دهند اما باید به عواقب رأی به یک جناح فکر کنیم؛ جناحی که به ارزش‌های فرانسه احترام نمی‌گذارد. من فرانسوی هستم، پدرم الجزایری است اما به فرانسوی بودن و اینکه پدری الجزایری دارم افتخار می‌کنم. امیدوارم مردم به شیراک رأی بدهند.»

لوپن پیش از این از زیدان انتقاد کرده و گفته بود «زیدان می‌تواند در اسپانیا بماند. کسی کاری به کار او ندارد. او می‌تواند هر جایی زندگی کند که در آن راحت است. جناح راست سیاسی فرانسه همیشه از این که مهاجران در تیم ملی حضور داشته باشند عصبانی بوده است.»

زیدان حتی تهدید کرده بود که در صورت برنده شدن لوپن در انتخابات 2002 در جام جهانی شرکت نمی‌کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اظهار نظر زیدان درباره انتخابات ریاست جمهوری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..