تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استمرار دولت فعلی به نفع مردم نیست

کد خبر: ۵۲۲۲۷۷

۷۴  بازدید

خبرگزاری مهر: جمال شهسواری شامگاه شنبه در افتتاحیه ستادمرکزی انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی در کردستان با اشاره به اینکه شعار محوری رئیسی مسئله کار و کرامت است، گفت: درد و مشکل امروز جامعه ما به ویژه استان هایی هم چون کردستان کار است و شعار رئیسی براساس شعور تهیه شده است.

وی عنوان کرد: در ایام انتخابات در کردستان مسئله قومیت و مذهب زیاد مطرح می شود و این درحالی است که اولویت ما این مسائل نیست و اولویت مردم ما امروز اشتغال و کار است.

وی اظهارداشت: در کشورما امنیت پایداری برقرار است ولی در بحث اقتصادی و فرهنگی با بحران هایی مواجه شده و همین موضوع منجر به ایجاد مشکلات فراوانی برای مردم شده است.

رییس ستاد تبلیغات انتخاباتی  رئیسی درکردستان ادامه داد: کردستان از سوی مقام معظم رهبری به عنوان استان فرهنگی نامگذاری شده ولی آیا کار اساسی فرهنگی مطابق فرهنگ مردم منطقه در طول این چند سال انجام شده است، که متاسفانه اینگونه نیست.

شهسواری ادامه داد: سید ابراهیم رئیسی به دنبال ایجاد طریق و جریان نو در کشور و دوری از جناح و جناح بازی و توجه به مشکلات مردم است.

وی بیان کرد: در طول چند سال اخیر عده ای تنها به جدل و کشمکش های سیاسی می پرداختند و توجهی به مشکلات مردم نداشتند.

وی با اشاره به اینکه مشکل نخست ممکلت ما اقتصاد مردم است، اضافه کرد: باید در مطالبات مردم استان اولویت ها را بشناسیم که متاسفانه گاها مسائلی بیان می شود که اصلا اولویت مردم منطقه ما نیست.

رییس ستاد تبلیغات انتخاباتی  رئیسی در کردستان ادامه داد: رئیسی برای جریان اصلاح طلب و اصول گرا احترام قائل است ولی به دنبال هیچ جریانی نیست و او هر فرد و جریانی که اصول انسانی و ارزشی را رعایت می کند، قبول دارد ودوای درد ما در همین مطلب نهفته است.

شهسواری با بیان اینکه اگر اساس کارها صداقت نباشد همه مسائل بهم می ریزد، بیان کرد: امیرکبیر بیش از سه سال حکومت کرد ولی بعد از گذشت یک قرن هنوز هم نام او ماندگار است ودلیل آن هم به خدماتی که در این مدت انجام داد، بر می گردد.

وی عنوان کرد: متاسفانه دولتی که چهار سال است کار می کند ولی هنوز هم برای کارکردن فرصت می خواهد.

وی بیان کرد: بیانیه شماره سه حقوق اقوام، ادیان و مذاهب روحانی دارای 11 ماده است که حتی یک ماده آن هم درچهار سال عمر دولت یازدهم تحقق پیدا نکرد.

رییس ستاد تبلیغات انتخاباتی  رئیسی درکردستان ادامه داد: بیانیه مذکور دیگر کار اقتصادی نبود که علت عدم تحقق آن را به عملکرد دولت گذشته نسبت دهند، و در کمترین زمان ممکن هم قابل اجرا بود ولی این کار را انجام ندادند.

شهسواری با بیان اینکه استمرار این دولت به نفع ملت ما نیست، عنوان کرد: از روی تعهد وصداقت  اعلام می کنیم که اداره کشور توسط این دولت برای ملت و حاکمیت ضرر دارد.

وی در پایان  ازسفر رئیسی به کردستان در روز سه شنبه هفته جاری خبرداد و گفت: بی شک مردم استان در این روز استقبال گسترده ای از آیت الله رئیسی خواهند داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استمرار دولت فعلی به نفع مردم نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..