تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معرفی لنزهای جهانی

معرفی لنزهای جهانیبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اسنپ‌چت با قرار دادن فیلترهای محبوبش را در پس صورت‌ها، سرگرم افزودن راهی جدید برای استفاده از این برنامه است.

«لنزهای جهانی» جدید (World Lenses)، دارای عناصر مربوط به واقعیت افزوده برای هر صحنه‌ای است که می‌توانید با دوربین‌تان آن را ضبط کنید، به طوری که اشیاء سه بعدی در آن قرار می‌گیرند و قادر هستید با دوربین گوشی هوشمند خود به هر سو بروید.
این ویژگی به مفهوم «واقعیت افزوده»، نزدیکی بسیار زیادی دارد.

گفتنی است اسنپ در اخبار مربوطه، از خود «واقعیت افزوده» یاد نمی‌کند و در عوض ترجیح می‌دهد در این مورد توضیح دهد که کاربران چگونه می‌توانند با «تجربیات سه بعدی»، «جهان را رنگ‌آمیزی کنند.»

ویدیویی که برای آشنایی با این کار تهیه شده، برای کسانی که از حال و هوای اولیه و سه بعدی نینتندو (Nintendo 3DS) با خبر هستند، بسیار آشناست.

در واقع Nintendo 3DS کارت‌های واقعیت افزوده‌ای داشت که به کاربران امکان می‌داد با گرافیک سه بعدی (که بسیار شبیه به جهان واقعی بود) به تعامل بپردازند.

که بر اساس همین ویدیوهای اسنپ، این ویژگی، بسیار تأثیرگذارتر از واقعیت افزوده است و برای تولید گرافیکی که شما می‌بینید و آن را به صورت بلادرنگ با لنزهای دوربین خود ضبط می‌کنید، نه به کد QR نیاز دارد و نه نشانگرهای kludgy.

شایان ذکر است استفاده از این لنزها نسبتاً ساده است؛ اسنپ می‌گوید کافی است در هنگام استفاده از دوربین رو به عقب، روی صفحه ضربه بزنید تا «لنزهای جهانی» مختلف یکی پس از دیگری پدیدار شوند. اسنپ همچنین می‌افزاید که این لنزها به صورت روزانه، به‌روزرسانی می‌شوند.

این ابداع، به نظر می‌رسد ارزش افزوده شدن به اسنپ‌چت را داشته باشد. البته به احتمال بسیار زیاد، رقبای اسنپ نیز از آن آگاه هستند و پس از مدت کوتاهی از آن کپی‌برداری خواهند کرد.

منبع: ایتنا

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معرفی لنزهای جهانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..