تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




السد با پورعلی‌گنجی قهرمان کاپ قطر شد

به گزارش افکارنیوز،

تیم‌های السد و الجیش امشب (شنبه) در بازی فینال کاپ قطر رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی حساس در نهایت با برتری 2 بر یک السد پایان یافت. بونجاح و حمرون در دقایق 21 و 73 برای تیم السد گلزنی کردند و تنها گل تیم الجیش نیز در دقیقه 38 توسط رشیدوف به ثمر رسید.

مرتضی پورعلی‌گنجی‌، ملی‌پوش ایرانی حضور 90 دقیقه‌ای در ترکیب تیم السد داشت. السد پس از دست دادن جام قهرمانی لیگ ستارگان و قرار گرفتن در رده دوم جدول رده‌بندی با به دست آوردن کاپ قطر توانست ناکامی خود را جبران کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «السد با پورعلی‌گنجی قهرمان کاپ قطر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..