تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولاند: بریتانیا باید هزینه برگزیت را بپردازد

کد خبر: ۵۲۲۲۱۱

۶۴  بازدید

رئیس جمهور فرانسه هشدار داد که بریتانیا باید هزینه خروج از اتحادیه اروپا را پرداخت کند.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از خبرگزاری فرانسه، فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه امروز شنبه در سخنانی هشدار داد: بریتانیا باید هزینه برگزیت را بپردازد.

اظهارات اولاند در حالی است که رهبران اروپایی برای هماهنگ کردن دستورالعمل های مربوط به برگزیت با یکدیگر دیدار کرده اند.

وی در ادامه تاکید کرد: در نهایت هزینه ای غیرقابل اجتناب برای بریتانیا وجود خواهد داشت، این انتخابی است که صورت گرفته است. ما نباید به دنبال مجازات و تنبیه باشیم ولی این روشن است که اروپا می داند چگونه از منافع خود دفاع مند، و بریتانیا خارج از اتحادیه اروپا جایگاه بدتری نسبت به عضویت در اتحادیه اروپا خواهد داشت.

وی در ادامه ضمن رد گمانه زنی های مربوط به تقویت جایگاه ترزا می نخست وزیر بریتانیا در مذاکرات برگزیت پس از برگزاری انتخابات زودرس، گفت: می توانم مباحث انتخاباتی را درک کنم ولی این مساله تاثیری بر اتحادیه اروپا نخواهد داشت. اصول و اهداف اتحادیه اروپا کاملا روشن و باثبات است.

دونالد تاسک رئیس شورای اروپا نیز از رهبران اروپایی خواست تا یک جبهه و موضع متحد در نشست بروکسل درباره مساله برگزیت داشته باشند.

وی در سخنانی تاکید کرد: ما باید به عنوان 27 عضو اتحادیه اروپا متحد باقی بمانیم. تنها در این صورت است که می توانیم مذاکرات را به نتیجه برسانیم. اتحاد ما به نفع بریتانیا نیز خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولاند: بریتانیا باید هزینه برگزیت را بپردازد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..