تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برای ما افتخار نیست که شاهد شکل‌گیری مفاسد باشیم

به گزارش افکارنیوز،

سید مصطفی آقامیرسلیم کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی در گردهمایی هوادارنش که عصر امروز شنبه(9 اردیبهشت) در موسسه فرهنگی رفاه اظهار داشت: ما تربیت شده مرحوم بهشتی اولین دبیرکل حزب موتلفه اسلامی هستیم و در 38 سال فعالیت حزبی یاد گرفتیم، تمرین کردیم و بر خود فرض کردیم چگونه به یکدیگر احترام بگذاریم. چگونه حرف دیگران را بشنویم و چگونه نکاتی را که دیگران می‌گویند و ما نظری داریم یادداشت کنیم.

وی افزود: برخی می‌گفتند میرسلیم چرا یادداشت می‌کند؟ این را آموختیم. آموختیم که میان حرف دیگران نپریم. آموختیم که مراعات وقت را بکنیم. آموختیم منظم باشیم. آموخته‌ایم با برنامه باشیم اگر امروز به صحنه برای ایفای خدمت آمده‌ایم کار ما مبتنی بر یک برنامه است. هر آنچه می‌گوییم به اتکای مطالعات و فعالیت‌هایی است که سالیان دراز درباره آن زحمت کشیده‌ایم و فکر کرده‌ایم، تدبیر داشته‌ایم و این فقط شعار نیست.

کاندیدای انتخابات ریاست‌‌جمهوری ادامه داد: آن برادرانی که نه با سوء نیت که از روی ناآگاهی از حزب به کنایه و طعنه صحبت می‌کنند باید دقت کنند. مرحوم بهشتی حزب را عبادتگاه خدایی می‌دانست.

میرسلیم گفت: آن برادرانی که تاکنون این گونه اقدام کرده‌اند یا اطلاع از جایگاه حزب در قانون اساسی  ندارند و یا خدای ناکرده به نظم اعتقادی ندارند. امروز به اتکای کوشش، فعالیت و شناختی که از سراسر کشور نسبت به کشور به دست آورده ایم و با دلسوزی نسبت به سرنوشت آینده این نظام وارد صحنه شده‌ایم و قاطعانه هم خواهیم ایستاد و انشاء الله هم خداوند توفیق خدمت را برای اعتلای نظام خواهد داد.

وی تاکید کرد: هر کسی نمی‌تواند جرات بکند بگوید من اصلاح طلبم. باید شاگردی امام حسین را قبول کرده و پذیرفته باشد تا چنین واژه ای را به کار ببرد. امام حسین اصلاح طلب بود. با اعتقاد به مبنای کامل اصول، اصلاح طلب است. بر مبنای اعتقاد به اصول آمده‌ایم و حاضریم جان خود را بر پای آن بنهیم.

میرسلیم افزود: مفاسد متاسفانه رخ داده است. این برای نظام ما افتخار نیست که شاهد شکل گیری مفاسد در سرزمین مقدس ایران بوده باشیم اما فساد به تدریج پیشرفت کرد. ابتدا فساد فردی بود، بعد گروهی و بعد شبکه‌ای شد و متاسفانه به حالت نهادینه رسیده ایم و امروز مبارزه با فساد به مراتب مشکل تر از بیست سال پیش است که جنبه فردی داشت.

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری ادامه داد: رقم ها آن روز در حد یک یا دو نفر بود اما به خاطر این که فسادهای صد تا چند هزار میلیاردی رخ دهد قطعاً باید شبکه ای از فساد وجود داشته باشد که عناصر خود را در هر سه قوه مستقر و انتخاب کرده که هر جا مشکلی پیش آید راهی برای نجات پیدا کردن داشته باشد و حالا کار مشکل تر شده است.

میرسلیم افزود: چرا روسای سه قوه که در سه چهار سال گذشته مستقیماً مخاطب رهبری بودند، نتوانستند در این زمینه دسته گلی نشان دهند؟ برای این که خیلی گرفتار پدیده فساد شده‌ایم. من اعتقاد دارم که فساد را باید خشکاند و ابتدا در دستگاه اجرایی چراکه کار دست مجریان است.

وی با اشاره به بیت المال گفت: سالی 800 تا 900 هزار میلیارد تومان و برای امسال بیش از هزار هزار میلیارد تومان و این وسوسه می‌کند. قوه مجریه باید پیگشیرانه نسبت به مفاسد اقدام کند که تاکنون اقدامی را از خود نشان نداده‌اند و همیشه پیشگیری از درمان مهم تر است و همیشه باید به یادمان می‌بود که پیشگیری واجب است.

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری تاکید کرد: ما نباید برای رای آوردن در مجلس و ریاست جمهوری هزینه داشته باشیم. ما که چیزی برای هزینه کردن نداریم. اهل ریخت و پاش هم نیستیم و از همه طرفداران تقاضا کرده ایم اسراف نکرده و خلاف نکنند. نکند عکس و شعار من حقیر را در جایی بچسبانند که خلاف قانون باشد.

میرسلیم افزود: قوانین در جامعه اسلامی باید رعایت شود و این جنبه شرعی دارد و اگر مراعات نکرده ایم گناه کرده ایم. ما خود را برای پذیرش هر گونه سختی، مرارت و دشواری آماده کرده‌ایم. یقین راسخ داریم که "ان مع العسر یسری و ان مع العسر یسری".




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برای ما افتخار نیست که شاهد شکل‌گیری مفاسد باشیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..