تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برنامه‌های جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌ها

برنامه‌های جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌ها

فرهنگ > رسانه - برنامه و بخش‌های جشنواره ملی جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه و جوایز نفرات برتر آن اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جشنواره ملی جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه‌ها که جزو مجموعه پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) است، مرداد 96 در گیلان برگزار می‌شود.

این جشنواره با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی برگزار خواهد شد، محورهای اصلی این جشنواره عبارتند از سبک زندگی رضوی، فرهنگ رضوی، سیره سیاسی اجتماعی رضوی.

این جشنواره در بخش های مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری، آثار رادیویی و تلویزیونی و شعر رضوی برگزار خواهد شد و بخش ویژه آن هم به تولید آثاری می پردازد که حول محور کرامت انسانی است با الهام از آموزه های رضوی.

در پایان به نفرات برتر این جشنواره به ترتیب نفر اول، تندیس و لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ 20 میلیون ریال، نفر دوم لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ 15 میلیون ریال، نفر سوم لوح تقدیر و جایزه نقدی 10 میلیون ریال اعطا خواهد شد.

در بخش شعر رضوی هم به نفر اول تا سوم به ترتیب تندیس و لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ هشت میلیون ریال، لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ هفت میلیون ریال و لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ شش میلیون ریال اهدا می شود.

مهلت ارسال آثار به جشنواره تا 25 خرداد 96 خواهد بود.

58243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برنامه‌های جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..