تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چگونه مانند میلیونرها سرمایه گذاری کنیم

سرمایه گذاری کاری است که بیش از سرمایه و پول نیاز به آشنایی با بازار، ریسک‌پذیری و ابزارهای کارآمد دارد.

طبق آمارهای منتشرشده توسط شرکت Capgemini، تعداد میلیونرهای ایالات متحده آمریکا که دارایی به ارزش خالص بیش از ۱ میلیون دلار دارند، به ۴.۸ میلیون نفر رسیده است. این افراد آداب مفیدی در مورد سرمایه‌گذاری و کسب درآمد دارند که می‌‌تواند برای هر فردی راهگشا باشد.

سؤالاتی که ذهن اکثر مردم را در ارتباط با این افراد مشغول می‌کند عبارتند از: آن‌ها چگونه درآمد کسب می‌کنند؟ آن‌ها از چه ابزاری برای مدیریت دارایی خود استفاده می‌کنند؟ و مهم‌تر از همه این‌که، چه چیزهایی می‌توان از آن‌ها یاد گرفت تا آینده‌ی مالی خود را بهبود ببخشیم؟

ثروتمندان چگونه سرمایه‌گذاری می‌کنند

نتایج تحقیقات نشان می‌دهند که ثروتمندان جوان زیر ۴۰ سال، محافظه‌کارانه عمل می‌کنند. ۷۸ درصد از این افراد، سرمایه‌ی خود را اکثرا به‌صورت وجه نقد نگهداری می‌کنند یا سرمایه‌گذاری‌هایی با بازگشت سود ثابت مانند املاک و روش‌های غیر سنتی انجام می‌دهند. ۶۸ درصد از ثروتمندان مسن‌تر نیز این‌گونه سرمایه‌گذاری می‌کنند و بقیه‌ی آن‌ها روی سهام و مؤسسات اعتباری حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند.

آینده‌ی سرمایه‌گذاری در بازار پر نوسان کنونی

وضعیت کنونی بازارهای سرمایه‌گذاری کمی متغیر و بی‌ثبات است. اما آمارها نشان می‌دهند که ۸۱ درصد از ثروتمندان مسن اعتقاد دارند بازارهای مالی، آینده‌ی مناسبی خواهند داشت. در این میان، زنان جوان ثروتمند نیز امید زیادی به آینده‌ی بازارهای مالی دارند. به‌طور کلی هر دو گروه جوان و مسن اعتقاد دارند که در شش ماه آینده با رشد مناسبی در تمام بازارهای روبه‌رو خواهیم بود.

نقش پررنگ فناوری در مدیریت دارایی‌های

نتایج تحقیقات نشان می‌دهند که فناوری خطر بزرگی برای روش‌های سنتی مدیریت دارایی است. دلایل این امر، یکی کمبود امکانات روش‌های سنتی برای مدیریت دارایی‌ها و دیگری تمایل زیاد میلیونرها به استفاده از سرویس‌های پیشرفته است.

به هر حال با توجه به آمارها می‌توان گفت استفاده از ابزارهای دیجیتال و همکاری با استارتاپ‌های فین تک، کلید مهمی در موفقیت سرمایه‌گذاری عصر حاضر هستند. به بیان دیگر، فناوری‌های کنونی انقلابی مهم در صنعت سرمایه‌گذاری ایجاد کرده‌اند.

آمارها نشان می‌دهند که ۸۱ درصد از مدیران مالی، به ابزارهای دیجیتال بیشتری برای مدیریت نیاز دارند. ۶۷ درصد از میلیونرها تمایل دارند ابزارهای مدرن برای مدیریت دارایی و آنالیز بازار استفاده کنند. این آمار در سال گذشته ۴۹ درصد بوده است. ۴۸ درصد از میلیونرها نیز عنوان کرده‌اند که برای مشاوره‌های هفتگی خود نیاز به ابزارهای ارتباطی پیشرفته دارند.

به‌عنوان مثال، Wealthfront سرویسی اتوماتیک برای مدیریت دارایی است و اکنون بیش از ۵ میلیارد دلار سرمایه را مدیریت می‌کند. استارتاپ‌های سرمایه‌گذاری جمعی یا کراودفاندینگ نیز نوعی جدید از سرمایه‌گذاری را وارد بازار کرده‌اند که اجازه‌ی شرکت کردن و کسب سهم به فعالان با سرمایه‌ی کم نیز می‌دهد.

در نهایت باید به این نکته اشاره کرد که استفاده از ابزارهای مدرن می‌تواند قدم مهمی در سرمایه‌گذاری موفق در دوران کنونی باشد. یادگیری و استفاده از این ابزارها را می‌توان قدمی حیاتی برای ورود به جمع میلیونرها نامید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چگونه مانند میلیونرها سرمایه گذاری کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..