تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«خانه کاغذی» در جشنواره ملی فجر به ناحق کنار گذاشته شد

یکی از  فیلم‌هایی که در جشنواره ملی فیلم فجر نمایش داده نشد و از سوی سازندگان آن واکنش‌هایی را به دنبال داشت، «خانه کاغذی» به کارگردانی مهدی صباغ زاده بود. این اثر در جشنواره جهانی فیلم فجر اکران شد و تینا پاکروان به برخی سوالات ما در این باره جواب داد. 
 
آیا از اکران فیلم «خانه کاغذی» در جشنواره جهانی فجر راضی بودید؟


تا جایی که می‌دانم استقبال خوبی از این فیلم شده و فیلم با مردم و خبرنگاران ارتباط خوبی برقرار کرده است. 
 
به نظرتان رونمایی فیلم «خانه کاغذی» در جشنواره جهانی می‌تواند تبلیغ خوبی برای فیلمتان باشد؛ البته این چیزی است که در جشنواره ملی فجر اتفاق نیفتاد. 
 
متاسفم که فیلم «خانه کاغذی» در جشنواره ملی فجر به ناحق کنار گذاشته شد؛ ولی فکر می‌کنم که نمایش این فیلم در جشنواره جهانی اتفاق خوبی است و می‌توانیم روی آن مانور بدهیم و تبلیغات خوبی برای نمایش فیلم داشته باشیم. 
 
آیا برنامه‌ای برای اکران خارج از کشور آن دارید؟ 
 
مرجان علیزاده قرارداد بخش بین‌الملل را دارد و هم‌اکنون در حال رایزنی با جشنواره‌ها برای پخش بین‌الملل فیلم است. 
 
برای اکران فیلم در ایران برنامه‌ای ندارید؟
درخواست پروانه نمایش این فیلم را دادیم و منتظریم تا صادر شود و پس از آن برنامه ریزی اکران را انجام می دهیم. 
 
شما با جداسازی بخش های ملی و جهانی جشنواره فیلم فجر موافق هستید؟

به نظر من جداسازی این دو بخش از یکدیگر اتفاق خوبی بود؛ زیرا ما در بخش ملی جشنواره فجر به اندازه‌ای فیلم داریم که خودشان با هم رقابت کنند و دیده بشوند. بنابراین ما باید آن را از بخش بین الملل جدا کنیم و در بخش بین الملل نیز فیلم‌هایی را که بیشتر جنبه بین‌الملل دارند در کنار فیلم‌های خارجی قرار بدهیم تا دیده بشوند.
به نظرمن جداسازی بخش‌های ملی و جهانی جشنواره فیلم فجر جذاب است و فکری در ورای آن وجود دارد. 
 
حرف اصلی فیلم «خانه کاغذی» چیست؟ 
 
این فیلم با روایت دو نسل روزنامه‌نگار  در کنار هم، در کنار جامعه و در ارتباط با کارشان حاکی از این است که خبرنگارها، روزنامه‌نگاران و ژورنالیست های ایران در واقع کارشان را با خطرات و مشقت‌های زیادی انجام می‌دهند و این پیام اصلی فیلم است. 
 
فیلم «نیمه شب اتفاق افتاد» برای اکران های خارجی در چه وضعیتی قرار دارد؟ 
 
این فیلم در همین ماه در سانفرانسیسکو اکران شد و مردم ارتباط بسیار خوبی با آن برقرار کردند. البته به دلیل نبود زمان کافی نتوانستیم آن را در شهرهای دیگر جهان اکران کنیم و امیدواریم که در خصوص فیلم «خانه کاغذی» پخش بین المللی با پخش داخلی همزمان باشد. 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««خانه کاغذی» در جشنواره ملی فجر به ناحق کنار گذاشته شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..