تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گزارش زنده؛ پرسپولیس 0 - ذوب‌آهن 0

به گزارش افکارنیوز،

پرسپولیس که نزدیک به هزار روز از آخرین پیروزی‌اش مقابل ذوب آهن می‌گذرد، امروز برابر شاگردان مجتبی حسینی به دنبال پیروزی است تا در این فصل از جمع 15 تیمی که با آنها تقابل داشته برابر 13 تیم توانسته جشن پیروزی بگیرد، نام ذوب را هم اضافه کند.


با این شرایط اما مشکل اساسی با توجه به اعتصاب سرخپوشان است و باید دید آنها مقابل تیمی که تمرکز خود را روی دیدار پایانی لیگ قهرمانان و صعود از گروه گذاشته‌اند می‌توانند به برتری دست یابند یا خیر.


استادیوم آزادی                       تماشاگر: حدود 20 هزار نفر
داور: حسن اکرمی           کمک داوران: هادی طوسی و فرهاد مروجی


پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، محسن ربیع خواه، صادق محرمی، حسین ماهینی، کمال کامیابی نیا، سروش رفیعی، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، مهدی طارمی و علی علیپور
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ


ذوب آهن:

رشید مظاهری، محمد نژاد مهدی، وحید محمدزاده، مهران درخشان مهر، مهدی رجب زاده، محمدرضا حسینی، دانیال اسماعیلی فر، مهدی مهدی پور، احسان پهلوان، مرتضی تبریزی،جری بنگستون
سرمربی: مجتبی حسینی

حواشی:

* در اتفاقی عجیب پیش از شروع بازی و در حالی که بازیکنان دو تیم از سوی بلندگوی استادیوم معرفی شد، پرسپولیسی ها از سوی هواداران مورد تشویق قرار نگرفتند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گزارش زنده؛ پرسپولیس 0 - ذوب‌آهن 0»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..